caandy

Alla inlägg under maj 2010

Av caandy - 24 maj 2010 08:49

3 månadsdagen <3
började sådär.. men slutade toppen <3
gud var kul det var ;o <3
Marina, Lena, Muffe, Richard, Drago, Offe, Chäärry, Martin, Pelle & en massa ungar :)
Började med att rensa trädgården, Tog mitt första dopp med en pojkvän som bar i en med bh,trosor,short&t-shirt
sen så kom Richard ;G , och vi började ta en bärs till grillningen sen kom ju Marina & Drago sen så börjdade allt lågsamt att döda mej ..
Senare kom Muffä & Lena och joina oss ! Jesper var också där ,
Sen så gick de bättre kvällen var underbar <3
Lite ord mot ord, lite tag och gråt men allt vart bra i love to be naked XD
Strippoker på kvällen den lycklige vinnaren är MIN BÄSTIS RODNEY ;G <33333
tack för dagen/kvällen & natten <3
blev också hemskjusad av en lite för onykter pojkvän på cykeln

hmm

Av caandy - 21 maj 2010 00:05

vad har jag hunnit göra sen senaste inlägg.. blivit inlagg på sjukhus ..
sen har jag la varit med killen & min bästis haft maskerad ioch tagit spexfoto.

färgat underhåret blondt.. sen har jag inte gjort mer ,


imön blire Bodaborg på lördag ska jag fira min bästis som har fått frihet och är singel supa supa supa !



nu bråkar jag med en pojkvän som irriterar mig rehjält ..

vad ska man göra inget skiter i och svara .. tips till alla blire för jobbigt igga !


bild från spexfottot;

  


Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards