caandy

Alla inlägg under augusti 2012

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27

Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela?
Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som en jävla idiot.

Hur ofta jag än försvarar dem jag älskar och gör allt för dem t.o.m sätter mina behov före så får jag inget försvar o.s.v
Men det kräver jag inte, SÅ VARFÖR I HELVETET ska jag få all skit för, varför ska jag vara den som rykten sprids om när jag knappt umgås med folk. Varför får JAG skiten när jag bara använder min "som kallade" "talang" -att skriva av mig. VARFÖR I HELVETE får JAG SKITEN för att jag älskar, för att jag älskar någon.
Jag är så trött, jag orkar egentligen inte bryr mig, men ändå bry jag mig för jag är en person som egentligen bryr mig även om min kropp och mitt huvud sa stopp för länge sen.

Jag kan inte hitta mina ord längre, jag hittar inte mig själv längre. Fuck människor som försöker förstöra, tro på skitsnack inkl. rykten, människor som sopar igen spåren efter sig även om det står klart att personen gör FEL, fuck mig som spelar med och låtsas som ingenting och förlåter, när det egentligen dödar, tär och sliter mig i bitar, fuck mig.
Godnatt...
DETTA ÄR MIN MÅNAD MEN DEN HAR BÖRJAT ÅT HELVETE.
 

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards