caandy

Alla inlägg under februari 2011

Av caandy - 28 februari 2011 13:02

Goodmorning! '


Vaknade halv 7 och sen visar det sig att jag börjar kvart i 3 och jobbar kvällen.. toppen !

Min helg har vart underbar förutom fredagen då jag låg framför tv och halv dog.

Vi startade lördag morgonen med att plocka upp min pojkvän och sedan var det A6 som gällde, handlade inget men killen köpte lite trotts allt.

Vi åt på fin resturang och kollade på Gullivers resor 3D.' Det var mysigt sen på kvällen blev det att ta det lugnt kolla film och chips.

Och igår åkte han.


Jag är så frustrerad och vill bara lipa, haha dock vet jag inte varför och jag har gått tillbaka till den tid då man satt och skrattade osäkert och saker som var allvarliga..

Jag har lagt ner så mycket av min tid och min egendom för att göra allt perfekt, duger inte det?
Förtjänar jag ingeting tillbaka.. Det ser inte ut så, även om jag vet att det inte är lögner i vissa ord så kan jag inte sluta tro det.

jag är en komplicerad människa och det kommer jag förbli.

 

Av caandy - 24 februari 2011 13:43

Allting bara snurrar, när allt går som bäst faller du andlöst ner på marken. Jag har saknat och skriva, men varför ska jag skriva när ingen läser? När jag bara skadar folk genom att skriva. När jag blir överfallen. Vilket emo jag är? Vad uppmärksamhet jag kräver. Vad känslig jag blivit.

Människor kan vara en person i början men i slut ändan så är den personen du litit på någon annan, någon som sårar dig.

vad gör du i en sådan situation?

Vad är det som händer? Allt gick så bra, och nu har jag blivit för mycket, allting jag hoppas på sker inte. allting måste vara planerat, förutsett.. för jag kan inte bara hoppas på att det kommer dyka upp en överaskning, för det händer aldrig i mitt liv.

som att en vän skulle dyka upp med glass och godis, som på film.

eller att en pojkvän kommer oväntat .. nej inget sånt finns.. allt är så jävla förutsett.

jag är trött på detta.

vad fan är det med mig.

Av caandy - 23 februari 2011 11:30

Hello det var ett bra tag sen!

Haft lite fullt upp med allting så har inte haft tid och skriva ^^ men ska försöka bättra mig när jag fått hem mitt internet.

Jag ligger hemma och är sjuk, första gången på riktigt länge, då jag blir riktigt sjuk.

Kallsvettig då och då, en kropp som inte klara av och stå upp, huvud/nacke som gör ont och är tungt.

Massa slem i halsen och snuva.

Idag hostade jag upp massa blod frånslemet. Ser inte så mysigt ut..

Min pojkvän svarar inte på mina sms :/

Och sen har jag fått en otroligt fin "fråga" nu igen av den berömda "Ir hur.."


hähä, ska kolla film och hoppas på att någon kommer med godis och kakor ^^

 

Av caandy - 14 februari 2011 23:03

Idag har jag och Lina vart i stan och shoppat lite, haha fick en maskara och sminkväska av henne ;).

Sen har jag hjäpt Richard välja hjärta!

Sen har jag stressat hem för att hämta tårta och present och lagom till pojkvännen !

För idag fyller han ju år <3

De var tårta och skratt :)

Sen när jag kom hem så såg jag mitt kontrakt!

Det var jättebra deal för det mesta :), väntar bara på svar från Linnea så jag kan fråga henne lite, ev ska jag göra min första fotografering den 19;e alltså på lördag, vi får väl se :)

Sen ska jag skriva ut kontraktet och sitta mig ner med mor och skriva på det :),

1 års kontrakt till och börja med :)

Av caandy - 12 februari 2011 22:47

Hellooo guys !

Dagen vart underbar och jag har lyckats!

Vaknade upp med en vacker pojkvän åt en fin frukost och sen åkte jag iväg till stan med svär far och hans brutta !

efter det träffade jag Linnea och jag blev stylad lite lätt och gjorde en grym fotografering, sen så kom det jag inte trodde skulle hända !
jag fick ett kontrakt!

yess snart är jag modell på riktigt eller ja, jag är ju nästan modell nu, så mamma och jag ska vänta på kontraktet och skriva på det sen så ska jag bli bokad för min första riktiga fotografering och sen körs allt igång!

Efter det fina stunden åkte jag till Offe och var barnvakt tills Martin & Ingalill kom hem då fixade vi lite garderober och skåp.

Ja, jag och Ingalill är händiga 2 skåp på egenhand. Vem sa att kvinnor skulle vara i köket?

Blev lite gin tonic och öl och snart blir det väl bastu, får fira med brudarna imorgon   :)

I love my life !

 

Av caandy - 11 februari 2011 12:54

Allt går så jävla perfekt! Fick ett till mail från agenturen och det dem såg gillades så nu är det bara till och prestera bra imon!

Juste.. fick ett mail igår och fick lite komplimanger för mina bilder och att dem gärna ville träffa mig imorgon!

Tack för allting Linnéa, hon är den personen som har hjälpt mig hit jag är idag och hon är den jag ser upp till, och tänk och få jobba ihop med henne igen men nu i ett modellprojekt, vem vet!
Håller tummarna !

Inlämningarna såg nog bra ut, blev godkänd nu det sista på nerv systemet!


 
BILD I REPRIS ! Här är en av bilderna jag skickade in !  

Av caandy - 10 februari 2011 19:54

Då har jag skickat in bilder till modellagenturen och hoppas på något gott, Linnea har som sagt lagt in ett gott ord för mig så det är bara och hålla tummarna. Ska dit på casting på lördag så lite nervös är man :)


Idag har jag och Stäff och Marina vart i Jönköping på älsklingens skola och skämt ut honom lite, imorgon blir det att hämta min onepiece och sen stan med mamma.

har handlat bebisens födelsedags present nu.

hur ska de slå skorna, playboy axet & skjortan?

det löser sig :)

<3

inte lätt när man är bank rutt.. ^^


imorgon blir det kanske lite vin med brudarna för att ta det lugnt inför lördagen!

Av caandy - 9 februari 2011 11:04

Godmorgon!

hähäh lovade att blogga mer så nu kommer det :)

i dag är det ingen skola, för det är hemuppgifter jag har.

måste kommentera 5 romaner, göra halva Elsa, och sen så måste jag läsa om epilepsi, skallskador, och sen måste jag kunna allting utan till, då menar jag -MS, Parkinson sjukdom, Epilepsi & Skallskador..

så idag blir det att vara hemma och plugga dag, måste fixa ciggaretter så jag klarar mig också få se hur det går... kommer väl däcka snart ;o

fick värsta gulliga smset när jag vaknade :)<3

hihi, nu ska jag plugga och vänta på att min kille ska svara på mitt sms, gäller och ha tålamod när han är på TTC och kör massa maskiner elelr vad dem gör :)

idag mår jag en aning bättre kanske tack för den underbara kvällen jag haft!

snart är det alla hjärtans dag, vad ska ni läsare göra?
jag måste köpa något fint till min kille som fyller år, och sen ska jag fira med honom. både hans födelsedag och alla hjärtans dag ^^

 

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards