caandy

Alla inlägg under maj 2011

Av caandy - 31 maj 2011 22:57

Ligger med ögoninflammation, en riktig en ... Har dokumenterat med bild.. Och för varje gång så ser de större och större ut.. Illa som bara den.

Är förkyld och hes för den delen också...

Och rethostan fortsätter att irritera mig..

Inte mysigt det här, och mina "stockholms-utslag" har kommit tillbaka... Misstänker att det är en speciell liten hudgrej, har min hemma doktor som sätter diagnos på mina fysiska sjukdomar, mina psykiska har jag andra som sätter diagnos på !
Hahha.

Men jag har fått servera lunch på sängen, lagat mat och slångt ut tvätten trotts att jag knappt kan se.. och det blir värre och värre ju längre tid det går. Så det är tur att jag vet vart de flesta bokstäverna ligger. så blir det stav fel och sådant så vet ni varför !!
Ska sätta på en film så jag kan sova lite. Orkar verklige inte vara utppe när ögonen ör tunga som sten. Puss och kram.

Av caandy - 30 maj 2011 12:55

Har inte mycket för mig så tänkte skriva om min helg!!

På fredagen så var jag och Lena borta hos Jimmy för att fira Dennis. Det var Erika, Robin, Dennis, Jimmy, Felicia, Lena, Jonathan. Jag tror det var vi !

Så det blev lite drickande och sånt!

På lördagen så var jag med Dennis, Jimmy och Erika på bilträff och vi crusade runt lite!
Fyfan vilken känsla och snurra runt i en rondell, eller att slida över huvudtaget! HAHAHA läser man inte 'slida' rätt så kan det bli fel.

Sen på söndagen var det mors dag, så jag och mamma åkte upp till stan och handlade lite saker som behövdes !!


Det var min underbara helg, och till helgen drar vi oss uppåt i landet !
Dvs Uppsala/Stockholm !

Ännu en övernattning på Zinnkensdamm !  Gott gott   

Av caandy - 29 maj 2011 18:19

Underhållande med så många kommentarer och läsare  .

Nog om det lilla värdelösal

Jag har suttit och rensat mobilerna och tänkte skicka över gamla sms och bilder till min nya mobil. Och då slog det mig att varför ska jag komma ihåg sånt/såna som inte vill vara en del av mitt liv?
Såna sms jag har haft i 1 år raderades och jag rörde inte en fena, känns skönt att jag inte ens ångrar det eller får ångest!

Jag var i stan med mamma idag och vi handlade lite, sen köpte jag mors-dag present till henne.


Sen vill jag bara säga till en del att jag var ironisk med rätt mycket under det samtalet jag fick. Men men att ni tar de mesta bokstavligt är ju rätt underhållande.

Av caandy - 26 maj 2011 21:09

Jäkla helvetes skit... Min rygg värker idag igen, och nu har jag även ont i bakhuvudet... Och kan knappt svälja, därför borde jag kanske inte ha druckit från Fias powerking :o

Har varit på introduktionen nu, det var jobbigt... Men nu är det avklarat. 4 timmar åt att kolla på bilder/filmer man redan sett.. Sen skrattade alla åt mig när jag halvskrek "apan!!!!" och folk "va?! HAHAHHAHA"

Till och med mamma garvar åt mig -.-

Men nu är jag hemma och ska snart ta en efterlängtad cigarett, sen ta ett långt varmt bad!

Lena har all fokus på något annat,, känns jobbigt med lite uppmärksamhet ;   HAHAHA

Ja, börjar nästan sakna alla jävla samtal man fick och påhopp !
Längtar dessutom till imorgon, sista dagen på skolveckan, och sedan har vi bad! häähä , jag lär väl drunkna ifall någon bomb hoppar på mig ! ^^

Äsch får ta det med en nypa salt!

Det är bud på och slå/döda mig, och att drunkna låter ju såååå givande!

Nu jävlar ska jag röka, knarka värktabletter och sedan ta ett varmt bad,

-mycket prat men ingen verkstad!

pusspuss och sådant!  

Av caandy - 26 maj 2011 15:53

Halloj, det har varit en jävla smsande och ringande hit.. Jobbigt att man knappt kan ha ett privatliv längre..

Eftersom jag inte har något privaliv kvar, så då kan jag väl skriva allting :P
Jag ska till Vaggeryd snart och droppa av Jockes mobil som han glömde här under vistelsen. Sen blir det introduktion-kurs. DÅ jävlar får svenska folket se upp ! Stackars mor min som ska stå ut :(


Bjuder på en gammal bild, var runt 13-14år, eller kanske äldre. Börjar tappar tidsgreppet...

 

Av caandy - 25 maj 2011 20:50

Hej, nu var det längesedan jag uppdaterade.

Har tyvärr ingen Facebook, så jag får uppdatera mig på bloggen hela tiden istället!
Jag har fått en så fin kommentar!
Något om att jag är en hora som borde dö, nu gav jag den personen 5 minuter i rampljuset.

Igår råkade jag och Lena ut för trakasserier eller vad man ska kalla det. Det var någon eller några som kastade fyrverkerier, puffar eller vad det var på fönstret och det gnistade in.. Jävla kul att vara ensam i helgen då -.- , jag kunde knappt sova.

Jag har studerat lite så snart är jag klar med allt och slipper sommarskola så då kan jag tjäna mina egna pengar !

Kramar på er!


Av caandy - 22 maj 2011 22:20

Tjenare , härifrån Götet!

Sitter här återigen vid datorn och ska skriva om hur gårdagen och morgonen varit!

Igår så var vi på demonstrationen, och på kvällen var vi och festade med random-människor. Det gick för långt och jag fick messa H för att be honom komma och hämta oss. Stackarn fick åka från Borås till Partille, och sen ut till Angared.. Skäms på oss som inte fattade att vi var där ute...

För mycket alkohol och för lite koll på läget, vi får tacka Gud för snälla människor som åker så långt för att plocka upp två vilsna flickor!

Jag tror jag har sovit en veckas sömn.. gött!

Lena skiljde sig ifrån mig efter månader som förlovade... blev rätt ledsen :(

Men men, singel och back on track.. För det är så för henne ! <3

  Modell - Cherry N

  Fotograf - Martin Andersson


Av caandy - 21 maj 2011 21:25

Hallå här ifrån götet!

Här sitter jag och min kära Lena och njuter av vilken insats vi har gjort!

VI har varit på Nordstan och raggat lite, och ja, vi lyckades ;)

Nu blir det att vänta på maten och kolla runt efter fler inlägg om dagen.

Vi var på en demonstration. Och vad ska man säga?
Folk borde lära sig att bete sig som vettigt folk!
Fick träffa på många underbara människor, bilder och videos finns uppe någonstans på nätet, dock vet jag inte vart än. Har hittat en bild på mig och Lena på GP.

Vi alla som var med idag som INTE var en rödparasit, borde få creeds för vi kom dit och stod för vad vi tyckte!

De andra 8-900 personerna som inte vågade komma, nu borde fan skämmas!

Tack London, Norge och de andra som kom och gick med oss !

Och sen var vi med på SVTrapport.

Jag vet inte om jag ska lägga upp länken här... men men :)
Tack till min Fru för denna underbara resa, som dessutom har två dagar kvar att bjuda på !


http://svt.se/2.22620/1.2432509/polisen_holl_isar_demonstranter_vid_moske

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards