caandy

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

De som bryr sig, kan vara de som skadar dig.

Av caandy - 14 december 2011 14:38

Att se det på vitt och svart gör det svårare än att bara ha en gissning.

Det gör ont att veta att någon som "ville" en gott faktiskt skadat en för livet.


Hej!
Har inte kunnat blogga för att någon liten plutt har distraherat mig på senaste!

Idag ska jag och mamma koka knäck, blev inget igår för att jag var "upptagen" med annat. Hahah :D

Vad ska jag skriva har inte gjort så mycket. Igår var jag i skolan och vi var på den årliga Lucian.

Men otur som jag har så fick jag fucking gå tillbaka. Jag dog, jag kände mig sviken och var förbannad.

När jag kom till skolan fikade jag , Marina och Lina sen så var det snabbt in på NO för att diskuterar , jag pallar inte NO.

Sen åt vi, och fyfan vad jag åt det var himmelriket! ;G

Sen kom Emil och hämtade oss, så åkte vi runt lite och så fixade jag mina cigg.

Sen var det lektion, jag tog massa venprover och det gick skit bra, sen så lärde jag mig linda.

Sen fick jag ta pulsen på min lärare och Linn. Sen stack Linn mig i fingret :( och jag fick äran att göra det på vår lärare!

Sen åkte jag hem.


Somnade till något vackert och när jag vaknade var det vackra borta, illa!

Har vart ledig hela dagen för vi har studerat hemma och grejer. JappJapp.


Jag fick nyss ett brev som gör mig rasande. Hur kan man vara orsak till ens skada utan att berätta det.

Jag har fått klart på anledningar till sjukhusbesöken och jag vet klart och tydligt hur allt gått till och jag är så förbannad att personen som skadat mitt liv inte berättar för mig.

ÅH, men vem ska jag klandra. Det finns ingen att klandra det är fucking jag och mitt fel.
Förklarar mina värkar som finns kvar!

Peace! Nu är jag hungrig!


Bjuder på en snygg bild, eller? ;)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards