caandy

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Suget av att ha dig nu.

Av caandy - 15 december 2011 14:18

Jag får så dåligt samvete av ljudet, kranvatten som rinner och som aldrig slutar.

Jag ställer mig i köket, sitter, ligger.  Golvet viskar. "Hej, faller du igen?"  Och jag vet att jag faller. och att inte ens mitt köksgolv går att lura längre. 


Hej.

Sitter här och tänker lite, vaknade för en stund sen och kände ett sug efter pizza så vi får se om mamma kommer hem med en.

Blir ev att koka mer knäck dom 150-160st som man gjorde gick åt.. Måste spara till helgen har jag lovar ;)

Kanske tvungen att göra mer lussekatter, fundera på att koka gräddkola också när jag ändå håller på! Får se hur jag gör.

Jag har tagit sönder mitt tangentbord på den bärbara... Och jag vet inte vad jag ska göra mig till.. Eller jag har tagit sönder delete knappen eller så... Först hade jag inte sån bricka på sen så tog jag sönder gummiskiten.. morrr, och Itsnubben hade redan tjötat på mig.

Ahja, super lim eller något (Y) eller?
Någon som vet, för jag byter fan inte hela tangentbordet för att 1 jävla knapp är sönder.

Jag är så jävla sur och irriterad så vissa som skriver är jag jätteoff mot. Just so you know. Och andra vill jag bara att de skriver.

Är jätte yr och dåsig..



Du lovade, du sa att du inte var som någon annan av alla svin och personer som lämnat mig. Vet du vad du är EXAKT likadan.

Det äckliga är att nu kan du inte skylla på att du är dålig på att höra av dig längre för det har jag tröttnat på.

Jag behöver ingen och du ska bara veta de gånger du sårat mig som fan och jag har bara fortsätt att ställa upp.
Ät mitt bajs , Mognadsnivån sjunker och sjunker, men snart står jag ju på din!


dumdumdummmmm! Jag ska på fotografering snart och jag har plockat fram idéerna nu!

trots att jag var yr och dåsig när jag vaknade så klurade jag ut det, och detta kommer bli grymt.

får se när det blir för fotografen har fullt schema så vi ska bara få in mig. blir allt bra åker vi vidare till andra städer!
Sen är det en till grej som är STORT! Bara två personer och jag som vet vad det rör sig om och vi får se om jag tar och kan göra det! MOHAHAHAHA!


Har fucking julklappsproblem, en del av mig vill åka till pappa så löser det sig på något vis. Men den andra delen är glad att jag stannar för här har jag en underbaring till 'älskling! Ehehehehehe.

Ahh.. Snart åker Tony och jag kommer sakna honom som fan, diskution om att Peppe bor hos pappa istället.. Kommer sakna min tjockis.. Och jag vill ha hem Fia igen.. Jävla pappa som har alla djur..

Han är nya hundTANTEN. 3chihuahuaor, 1 schäffer. och ev Peppe som är en Engelsk bulldog.....
Men jag får la vänta till små hundarna parar sig så kanske jag får turen att få en egen , fast har lovat bort 2.



Insperations smink och hår till fotosessionen. Men det blir mer och jag kan tyvärr inte visa det.

Notera att jag har världens mysigaste tröja på mig! Jag älskar mitt hår ;D

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards