caandy

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Make the days count.

Av caandy - 19 december 2011 19:18

Jag trodde att det var över men nu är det tillbaka.

Men lyxen har man ju när man får allt berättat för en tex vad man gjort i helgen och annat spännande man inte visste om!


Hello!
Har inte mycket att skriva, vann inte novelltävlingen iaf.

Fått reda på något fint jag gjort i helgen, tråkigt att jag inte kommer ihåg det , för de skulle ha vart mysigt :( Buhu.

Skitsnack asså, man måste älska sig själv när det finns många som älskar att prata om en!



Brist på annat ska ni få lära känna mig lite!

Ditt fullständiga namn? Cherry Nguyen
Hur Lång är du? 1,68
Ögonfärg? Bruna

Spelar du något instrument? Nej, men kan/kunnat spela.
Dina första tankar när du vaknar? dööö...
Vart befinner du dig just nu? I min säng på mitt rum.
Biter du på naglarna? Nej.

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta med rosa rosetter.
Har du några husdjur? Hunden Peppe och brodern Tony!
Är du singel? Ah.

Vem är snyggast? Mellan? Kön? Jag säger väl jag själv!
Vem vet mest om dig? Jag. Lena.
Vad vill du ha just nu? Sommar!
Rädd för? Ingenting, eller jo, bli sårad.
Din första riktiga kärlek? OffeToffel!

McDonalds eller Burgerking? DOOOOOOOOOOOONKEN!
Sjunger du? Ohja, om det är bra är en annan femma!
Vad har du för skostorlek? 38/39/40
Vill du gifta dig? Jag vill.. eller nej, jag vet inte.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja, det gör jag.
din hårfärg? Blondie.
Vad ska du göra i morgon? Skola, sova.

 Skor du hade på dig idag? Tofflor
Vad sover du i? Trosor
Snygg färg? RÅÅÅÅÅÅÅSA!

Favoritårstid? Sommar!

Favoritmat och dryck? Big Mac & Co , Cola. Köttbullar, potatis, gräddsås och lingonsylt, Cola!
Hur svarar du i telefonen hemma? Ja?
Vad är du sugen på nu? Big Mac.

Hur svarar du i mobilen? Heeeeeluuu..
Sov du ensam inatt? Ja.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov.
Vad var det senaste någon sa till dig? Vill du ha tråta.
Druckit idag? Fanta, vatten.
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt.
Godaste glassmaken? Hm.. Beror på glass ju.. Vanilj.
Drömmer du mardrömmar? Ibland..
Favoritklädsel? Haha, t-shirten jag fint kammat hem på fyllan ;)

 Favorit godis? SUUUUUUUUUUUUUURT!
Hur många kuddar sover du med? Ska räkna.. 7 :D
Längtar du mest efter just nu? Pappa, Emma, Linus, Kinkle. Ah typ folk?
Vem har vart din räddning idag? HAHAH! Kinkle som planerade julen!

Vad luktar det nu om du sniffar lite? Det luktar linus.
Saknar du någon just nu? Ah.

Vill du ha barn? A........................
Är det någonting som är stressigt? ALLT, JÄMT.

Längtar du till din nästa födelsedag? Skojar du?!?! DÅ SKA JAG KÖRA PÄRLAN OCH SEN BLI FULL!
Är du blyg? Nej, eller jo, och det är Linus fel.
Vad gör du just nu? Musik och svarar på frågor.

Tycker du att du har fin dialekt? Haha, nej, vet inte vad jag har för cp dialekt!

Tycker du om snö? HATAR SNÖ!

Vad gör du om 10 minuter? Sitter på Fb ige.

Hur mår du nu? Jodå.. Har ont i armen.

Vad är din önskan just nu? Att jag får obegränsat med önskningar som slår in !

Har du något speciellt citat?  "Lev livet på ett bra vis, Livet går ej i repris"

Vad lever du på? MAT!

Vad gör du om 5 år? 22, kanske ha pojkvän/sambo eller något bra liv?

Någon/något som du alltid kommer komma ihåg?  Att alltid ta med mig spritflaskan när jag supit klart! ;) haha. tog det från min bok för jag inte ville nnämna någon/något och få massa avundsjuka!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards