caandy

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Ska gå och dö några hundra gånger, kommer väl tillbaka när jag börjar fatta vad som fucking händer.

Av caandy - 28 december 2011 15:03

”Men jag får väl gå med på en värld precis så tråkig som jag trott,
där den som slår undan benen aldrig kan va den som tar emot.” 


Hej , som vanligt har jag inte mycket att skriva om, hade en skit bra dag igår.. (trodde jag)
Fick skit idag som jag inte ens gjort. Skit snack som går.

Aja, det löser sig på något sätt..

Nu har Tony och Peppe åkt till Norge :/ Saknar dem..
Jag har blivit syster igen btw! Blev det den 21 december men fick reda på det den 25.


Jag har precis varit ute och åkt lite med Sten som mobbat mig..


Rätt roligt att folk man umgåtts med länge glömmer ens ålder , de tror att jag är äldre.

Det gör mig glad, det visar min mognad. Men åldersnojjan slår på haha :)

Jag är osäker, rädd för vart jag har personer i mitt liv..

Jag  har torskat, blivit sån jag var.. Har för många känslor.. Hur kan en person omtumla en så?
Mitt från ingenstans ta dig med vind..

 
 
Ingen bild

Anton

29 december 2011 02:37

jag finns i ditt hjärta ...skoja, jag finns i Habo :) Men jag önskade att jag kunde bo närmre dig och ditt hjärta så att jag hade kunnat ta dig dit du ville (mc donalds) och minskat på dina "foreveralone moments" :) <3

caandy

29 december 2011 18:32

Haha, lillagullet!

 
Ingen bild

Anton

29 december 2011 23:46

:$ nä men tänker ofta på dig och får typ ångest för att jag inte pratar med dig mer än vad jag gör :( 14 minuter till en ny dag och jag hoppas att det kommer att bli en bra dag i ditt liv <3

caandy

30 december 2011 16:32

hahah ... du är gullig!
jag vet nte vad jag ska säga..
ja, vi får se om det blir bra!

 
Ingen bild

Anton

30 december 2011 17:08

You dont need to say anything ;)

caandy

30 december 2011 23:28

;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards