caandy

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Tröstshoppa.

Av caandy - 29 december 2011 18:36

Om inte du tänker trösta mig så kan jag likaväl trösta mig med lite shopping , godis och Big Mac & Co.

Och även om jag tröstas för stunden så kommer shoppingen och alla prylar inte kunna bota mig.


Helloj guys!
Har lite mer att skriva idag faktiskt!

Dock så börjar jag med en MindFuck; så missar ni inte det^^


MindFucK;

Jag saknar det gamla "vi", jag saknar det som var innan. Innan det som är nu.

Det var då vi skrattade, gjorde varann till mesar och var så där glada.
Det var också då du visade att du saknade mig, tänkte på mig och faktiskt skrev till mig.

Nu känns det som allt du gör, gör du för att "you feel sorry for me" (låter bättre på engelska).

Turen är kanske att du inte känner mig tillräckligt bra än, du känner inte mig så bra för att VERKLIGEN behöva tycka synd om mig, så därför kan jag spela med och låtsas som om jag inte förstår vad du håller med.
Men släpper jag nu, lovar du att det inte kommer att krisa som alla andra gånger, lovar du att du inte kommer fucka mitt huvud om jag släpper helt innan jag är fast?

Over N' Out.


Update;
Idag så åkte jag och mamma till Jönköping och jag skulle byta en tröja som inte går att knäppa för bysten är för stora. Det är typ "fuck-me-moments" , när man hittat något fint och så passar det inte. Men det gick bra, hittade den sista tröjan med en storlek större -score!

Sen så ska man egentligen inte shoppa med mig om man är min mamma eller pappa.. Eller om jag är in a deep period. Men men, mamma suckade och jag brände alldeles för mycket. Jag gick la runt och var världens lyckligaste tjej, log hela tiden för jag fick ett bra rus när jag kammade hem kläder som jag inte ens vet om jag kommer använda! HAHA!

När jag sa att det skulle vara sista plagget hittade jag ytterligare 2 till. Så tillslut fick jag Donken mat för att tagga ner.

Bilder på allt kommer strax! ^^

Egentligen... Så var det inte så mycket ;S ändå gick det på mycket... Kanske borde lära mig kolla på REA-kläderna som alla andra gör när det är REA.... hmm..
Funderar också på att åka till pappa efter nyår, WOW?! Chockerande? Jag med, men men.. Vill komma bort kanske får jag mer vett i huvudet när jag åker dit.. Och blir en bättre människa?
HAH, så´jävla trött på att folk ska rätta det jag gör eller säger bara för jag är "elak" när jag gör det jag gör. Men stackars människor och värld.. Hur ska vi leva när alla är falska och världen är en falskhet?
Kanske tur att någon jävel är ärlig!

Sen så ska jag fixa lite fina bilder på mig, kanske outfit bilder, dock består de av en tshirt, kanske en klänning nu när jag är hemma xD Jag har glömt hur man ser fin, söt och bra ut på kort.. När man var fjortis var alla ens bilder snygga... hmm.. Börjar bli gammal..


PUSS!  


PS. En rolig grej jag gjorde nu var att lägga ut plaggen i samma ordning som jag hittade/köpte dem! (kanske inte ens intressant)

  
Ett vitt linne, halvt genomskinligt!
 
En skjorta som är genomskinligt med spetts i lite begie färg
 
Mörkblå tjocktröja med luva!
 
Som mina trogna läsare kanske vet så kan jag numera inte bära jeans. Därför köpte jag mig ett par jeanstights till!  
Svarta silkes short! Underbart sköna är dem!  
En begie/vit stickad tröja!
 
En stor svart, genomskinlig skjorta!
 

En mascara (till!), En primer till ögonfransarna och foundation/puder!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards