caandy

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Thats what he told!

Av caandy - 3 januari 2012 12:49

Jag skulle aldrig tro honom om det hade vart andra saker och kanske borde jag inte tro honom nu heller, men jag gör't.

Han har inte någon som helst anledning till att säga att du bara är ute efter fitta. Det är inte bara han, det finns fler som talar. Han har ingen som helst anledning till att ljuga!


Godmorgon!
Idag är jag uppe tidigare än vad jag brukar i alla fall!

Har lagat mat åt mig själv och fy vad tråkigt det är att laga mat för en person, sitter och äter för tillfället!

Igår så tog jag mina tabblisar för att kunna sova tidigare och för att slippa drömmarna, jag däckade sket tidigt men drömmarna kom jag fan inte ifrån.

Funderar starkt på att kirra något gott från systemet och dricka lite en fin tisdag!

Men vi får se om jag orkar. Funderar också på att få klart allt till skolan så slipper jag skiten, snacka om att känna sig som en tönt som tänker så på lovet, men jag har inget bättre för mig förutom mina mardrömmar och alla trakasserier!

Tony kommer hem på söndag då blir det att åka till Göteborg och hämta honom och vara glad för alla presenter från pappa (om det blir några , hahah).

Få se vem det är som får mobilen!

Anyways. Vad händer idag för er? Jag ska typ sova och dö tills jag blir gammal nog att fatta att jag är fucking awesome.
Ne, ma jag ska sova, dö och dö lite till. Hinna ringa Lena som jag inte pallat göra.

Jag bara hoppas på att någon räddar mig, hämtar mig på en Unicorn eller annat och bara ta mig här ifrån, får mig att skatta tills jag tappar andan och nästan dör. Gräver en fin begravningsplats och lämnar mig där och hoppas jag får det en aning bättre mitt i ingenstans!


PUSS skriver mer sen dåva!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards