caandy

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Nollor.

Av caandy - 5 januari 2012 02:56

Hejhej!
Har kollat igenom bloggen från första början. OMG säger jag bara.

Har inte ens kommit halvvägs än för ska sova nu.

Har haft massa roliga konversationer på Facebbok! Och jag älskar när folk gillar inlägg/kommentar eller kommenterar, då känner jag att någon läser de jag skriver och extra attention är aldrig fel!

Saker och ting kan jag inte redigt få bort från huvudet men jag försöker ju.


Jag märkte det nu, jävla vad kall jag är.. Typ någon som är skit söt oh typ saknar gamla tider och vill ha gosigull. Och jag bara aww, dsm och typ CAREFACE!
Jag har tappat känslorna för mänskligheten. Jag orka inte bryr mig mer.. Jag skiter i hur gulliga ni är, klart blir jag glad av det men jag äcklas av pussar och allt sånt.. kanske kramar beroende på relation.

Jag sa det till doktorn också, jag mår inte bra av det och jag äcklas , jag avskräcks från det.

Och allt jag fått veta idag gör det inte lättare heller jag blir mer avskräckt.

Men om en månad ska jag dit igen då får vi se hur kul det är att gå igenom samma process och se om det gör lika ont, resultat och allting.


Jag förstår inte killar som säger söta saker osv osv sen så kommer detta "vad har du på dig" sen så kommer alla sexäckliga saker de säger. Jag mår illa.. har lust att sy igen min fitta eller hugga mig själv med en kniv. Så mår jag nu.
Jag blir så ledsen även om jag berättar de så är det ingen som förstår vad jag går igenom jag blir äcklad, jag mår dåligt och blir ledsen. Men allt jag hör är "det löser sig", "klart det blir bra", "tänk inte på det nu" ÅHHHHHHHHHHHH! JAG ÄR ÄCKLAD OCH KOMMER ALDRIG VILJA GÖRA NÅGOT IGEN. Berättar man att man inte vill/kan eller att man mår dåligt för snubben får man ett "okej :/" sen en period då man blir ignorerad sen när han glömt de kan han börja om igen-


JAG MÅSTE SPY NU EFTER DETTA.

PUSS HEJ.

 
 
Ingen bild

Who'd want to be such an asshole?

6 januari 2012 15:22

Instämmer. Haha. Dog lite.. Sicka fina känslor du har. Din omgivning måste tycka om att ha dig i sin närhet, när du sprider sådan kärlek.

caandy

6 januari 2012 19:51

Haha.. vem är du?
Ne, jag tror ingen vill vara md mig .. jag sprider lite kärlek.. ibland.. till den som förtjänart..

 
Ingen bild

Who'd want to be such an asshole?

8 januari 2012 22:09

Varför ska jag svara när du redan vet?
Uppenbarligen så har du någonting som ingen vill erkänna att man vill ha, fast ändå inte kan vara utan. Det kan nog vara en ganska bra egenskap ibland. Tror jag.

caandy

12 januari 2012 23:15

Klart jag vet..
Jag önska att någon kunde erkänna..

 
Ingen bild

Who'd want to be such an asshole?

15 februari 2012 16:44

Du får väl ta och erkänna först?
Fast du får ju ta och erkänna något som är sant.
Det är så lätt att hitta på vad man tycker borde vara, fast som egentligen inte är.
Och du vet att du kan, och du vet också att du inte riktigt borde eller vill, för i slutändan lurar du bara dig själv.

caandy

16 februari 2012 01:59

Det finns inte mycket att erkänna. Det finns ingen sanning i mig jag är ren falskhet.
Jag gillar att leva i min film det är här jag bor. Jag dras till att lura mig själv, att tortera mig själv. Jag är odödlig.

 
Ingen bild

Who'd want to be such an asshole?

16 februari 2012 19:23

Falskt är fint.
Men fint kan bli så fult i andra perspektiv. I andra färger.
Din film kommer att få ett kanon avslut, om din roll och ditt manus inte tar livet av dig innan premiären.

Du må vara odödlig, men du är fortfarande sårbar.

caandy

17 februari 2012 02:36

Jag har inte svarat och gett dig anledningar att tro att jag är upptagen, anledningen till att jag inte svarat är för att jag inte vet vad jag ska svara.
Det kommer att ta livet av mig innan premiären jag kommer falla jag vet det men varför slutar jag inte?
Jag känner mig inte sårbar.

 
Ingen bild

Who'd want to be such an asshole?

18 februari 2012 00:27

Fegis.
Det kommer att bli precis som du tror, så länge du är så fruktansvärt envis på att hålla fast vid att det faktiskt är så.

Du slutar inte för att du inte vill eller kan. Du vet väl inte bättre.
För vem vet egentligen någonting alls? Det är sånt där som du ska ta reda på under tiden. Och vad du kommer få reda på är någonting som du har vetat mest hela tiden. För så är det. Du hittar vad du letar efter där du väljer att inte leta för att du är säker på att det finns något bättre någon annanstans. Ibland borde man kanske välja att stanna kvar i det som framkallar våra uppkastningar, slå sig till ro och bara behöva oroa sig över att mjölken är slut och att affären är stängd. Men du är envis, och jag är envis. Så vi får se det som en vana, att spy på vad vi inte förstår och klarar av.
För jag vet att du kommer att vägra se att man inte alltid behöver titta.

-För världen är egentligen rätt underbar, om man bara väljer att blunda och hålla för öronen tillräckligt ofta.

caandy

18 februari 2012 02:33

Jag kan erkänna men ENDAST för dig att jag är en fegis. Jag vet inte ens vad jag ska svara, jag kan knappt ta in något.. Jag tar det jag ser och sen så krossar jag det mer, sen så blir jag fucked up. Någon gång måste jag väl stanna precis som fröken Vuxen.
Jag tänker bara låta det gå. Jag vet att det jag skriver inte alls har någon sense i det vi skriver det är väl för att jag vet inte ens hur jag ska skriva.

-Jag älskar dig som milen som du jämt försvinner från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards