caandy

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Nah

Av caandy - 8 januari 2012 20:30

Snälla lillebror sluta ge mig råd. Sluta säga vad jag ska göra och inte göra för att platsa in.


Du har ingen talan och säga vad jag får göra och inte göra, för så länge du inte är här så har du ingenting med mig att göra. Vill du inte ge mig något så behöver inte jag något heller.

Så du kan köpa någon annans kärlek och klassa personen högre för att jag ska känna mig underlägsen, det gör ont men jag behöver inte det.

Varje gång jag nämner dig eller vi är i diskussion om dig så håller jag nästan på att gråta, varför vet jag inte men det jag vet är att du är fan då inte värt det!

Jag har sagt mitt, du har inget med mitt liv att göra, du har ingen talan och säga vad jag får göra eller inte får, vad jag ska göra eller inte göra. Så kom inte och tro att du är någon betydelsefull person för mig.

För så länge du inte här eller visar dig som värdig så tänker inte jag ha något med dig att göra eller bry mig.

Jag kan göra en massa för att få dig sårad och förbannad och du kommer fortsätta klaga på mitt beteende utan att göra något åt det, men klart så tär det på dig.
Anledningen till att jag inte gör det är det att de finns någon jag bryr mig om som råkar ut för skiten om jag gör vad som helst för att reta upp dig.

Så, låt mig se ut som jag vill, göra vad jag vill för jag tänker fortsätta som jag gör för du finns inte!

 
 
Ingen bild

C

9 januari 2012 15:58

Ingen ska säga åt dig hur du ska se ut osv ! :)
/C

caandy

12 januari 2012 23:15

Ne, precis.. Jag får se ut som jag vill!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards