caandy

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Sken gravid eller gravid med mig själv?

Av caandy - 10 januari 2012 18:49

Igår åt jag 2 portioner och halva Tonys... Jag var fortfarande sugen/hungrig efteråt...

Idag tog jag en massa och tänkte "det här orkar jag aldrig" mn är inte ens mätt ..

Kanske ha mask i magen ;) hahha.

Jag är hungrig konstant kvittar hur mycket jag ätit... ohbah..

Var döpigg när jag vaknade idag men höll på att somna efter 10 rasten.. böh men jag fick sluta 12 helt underbart!
Sen så somnade jag när jag kom hem och sen åkte vi och köpte mat.. jag valde bara skumtomtar sen orkade inte jag plocka mer.

Ska fortsätta att kolla på film nu, "The Switch" och personen som översatt är fan retarded går inte att fatta något så jag får överleva på engelskan ^^

PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards