caandy

Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Ser jag ut som en reservo?

Av caandy - 27 januari 2012 15:37

Igår slutade jag kl 12 , gött var det!
Tog bussen till Skillingaryd och gick och fikade hos Kerstin, kaffe och bullar är dögött! Det är skönt när man kan ta en fika så däroch prata om allting!

Sen gick vi till Fia och Johan och satt där ett tag :)

Sen har jag vart med Emil i verkstan och sen åkte vi till Stan och var på Biltema, köpte dekalpapper och allt var de var, sen så slipade han kjolpaketet och jag fixade med dekalerna!
Jag behövde verkligen gårdagen för jag mådde piss efter praktiken, man ska trivas där man jobbar!
Idag har de inte hänt möe, sovit typ. Mår piss, men men!

SLut resultat av praktik ""Du kommer att bli en bra USK, efter vad du presterat här tycker vi att du är väldigt duktig för din ålder."  -Godkänd!


Jag har gjort skit snygga skisser , och vänta på att någon vill hitta på något!



Sen liten har jag lovat att beskydda dig, när jag kom från mitt äventyr så tog jag ansvaret på större allvar. Jag lovar att beskydda dig och inte låta dig hamna där jag hamnat eller i närheten av det.

Skillnaden på oss är att jag slår till och gör alla otänkbara saker, men du är alltid på fel ställe vid fel tidpunkt.

Vi tar oss igenom detta och den som lämnat över skulden till dig ska få, för vi båda vet vem det är som är skyldig.

Det är så lätt att skylla på dig för jag är boven och det går ut över dig, jag önskar jag kunde gjort saker annolunda eller åtminstone få all skit för mig själv.


För tillfället ser jag ut som en reservo, en reservdel till bilen. Känner mig som en också. HA-HA , nappar ingen annat så lär jag säkert göra det tänker idioterna, men risken att jag nappar är en på biljonen!

HADEGÖTT!

 
 
Ingen bild

Anton

28 januari 2012 01:12

Ska Emil lackera om hela bilen nu eller? xD

caandy

28 januari 2012 13:33

Ne, bara kjolpaketet och bakluckan (:

 
Ingen bild

Anton

29 januari 2012 04:02

Ahaaaaaa okeyyy =) Säg till honom att han måste åka och köpa den där motorn! ;)

caandy

29 januari 2012 19:08

Försent , han gjorde inte det :)

 
Ingen bild

Anton

29 januari 2012 19:33

Hehe nä vet :) Nästa gång han hittar en motor som han vill ha så får du pusha och motivera honom som bara den! det får bli din uppgift ;D

caandy

31 januari 2012 09:13

HAHHA! vad är din dåå:o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards