caandy

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Ibland så behöver man ingen rubrik, så att ni vet.

Av caandy - 29 januari 2012 19:08

Man förstår att man blir lurad, man förstår vad personen egentligen vill och menar.

Hur mycket man hoppas på att det snart vänder så vet man att det inte blir av, jag är inte lätt mina känslor funkar inte som standard-känslor. De försvinner och när de gör det så finns det inge återvändo. Min hjärna är cp och naive och hoppas på att personen ska bli det jag vill, att personen ska leva upp till sina tomma ord.

Äcklig mänskligheten är egentligen, inkl mig själv för jag utsätter mig för allt detta.


Hello , de som inte läser ! DESSA CP NEDSKRIVNA TANKAR ÄR DIREKT FRÅN MIN HJÄRNVERKSAMHET, HAR NOG INGEN STÖRRE MENING.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, men det är ju den person jag är.
Skriver för att må bättre.

Komiskt att hur mycket man än försöker så finns det aldrig något som blir rätt.

Känslor och dylikt är så falska så det finns inte.
VAD FAN SKA JAG SKRIVA?!
STACKARS ER SOM INTE LÄSER.

HEJHOPP SKA DRÄNKA MIG I VATTEN , egentligen, kom tänka på en händelse som hände för ett tag sen.. Fan vad bra jag mådde då egentligen trots att jag såg ut att vara död liggandes där. Ne, nu är jag sjuk så jag skiter i detta och alla äckligt fjäskande människor som tro att jag mår bra av falska ord och lögner.

Jag anpassar mig och det är inte bra kanske men jag är äkta allt jag gör är äkta och mina ord är sanna.. Kanske för sanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards