caandy

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Ibland står lyckan precis framför dig.

Av caandy - 25 februari 2012 03:18

Jag tror inte vi vet vad vi har innan vi förlorar det, därför ska man ta vara på varenda del av sitt liv och dem man håller kär. Skit i att bli sur utan någon som helst anledning för en dag är det försent för att ställa allting till rätta, förlåt dem som är värd det och skit i dem som inte har något med ditt liv att göra. Ett gott råd från mig.

Jag lever på normer och mina oskrivna lagar, därför tänker jag behandla dig som du behandlar mig, är du off så ska du se på Frökendöd. Jag tycker att ett leende eller bara en fin   på sms kan göra en annan människa glad, men det är kanske bara jag, som sagt mina oskrivna lagar. Jag har de underbaraste vännerna för de vet att det hjälper inte att skrika eller tjura när jag blir arg eller får utbrott de låter mig skrika och vänta in mig. Jag älskar dem för de förstår mig, de står ut med mig HELA TIDEN.

Jag är väl en väldigt komplicerad människa det finns nog ingen som riktigt känner mig eller vet hur mitt nästa drag blir, rätt oförutsägbar.


Eftersom jag har vart så upptagen och dålig så fick ni en lite längre introtext utav mig! Juste tänkte berätta att jag har mognat lite och efter långtid som singel och ickebehövande av en pojkvän så har jag hittat mig en lite plutt! Yeess, jag har stadgat mig och är överlycklig :) Berit kan också infinna ro i livet!


Så vad har jag gjort idag?

Först var jag och tog blodprov , 8JÄVLA RÖR! Hemskt, sen så var inte hon som stack mig särskilt duktig för hon höll stasen i under alla 8 rören och man har ca 60sek på sig att ta bort den efter att blodet kommer. Annars leder det till fel värde. Och jag har fått ett stort blåmärke och något rött märke, vilket leder till att jag misstänker att hon spräckte mitt kärl för att jag har sånt lågt tryck så när hon har stasen på så gör det att blodet inte orkar sig igenom och vakuumet från rören suuuuuuuuger ut blodet. Aja, jag lever ju.

Sen gick jag och Josse hem till mig, jag mådde inte så bra och hade ont i armen och lederna så vi sov lite sen när vi vaknade fräschade vi upp oss. Efter det hämtade Emil oss och sen hämtade vi Mariiiina. Vi åkte runt i Vaggeryd lite sen åkte vi vidare till Värnamo där jag hälsade på Linus o Carro lite snabbt sen åkte vi och fixade en billaddare till min mobil och efter det åkte vi till Jönköping så vi fick lite föda dvs Mcdonald´s -käääääääääärlek!  

Sen åkte vi tillbaka till Vaggeryd och träffade små fjortispojkar som var rätt dragna runt 11 tiden, jag fick hjälpa min pojk lite med att gå osv ;) Rätt gulligt att se hur män kan vara så hjälplösa med för möe alkohol i kroppen  
Mös lite med honom och låg där i frid och verkligen kände hur allt vart bra, glömde skriva om mina utbrott men det är irrelevant nu när jag är glad.

Tack till Emil som orkar med och står ut du är en underbar person min vän


Nu ska jag sova så det blir morgon så man kan få träffa en nykter pojkvän!
Sovgott min läsare (om det finns någon kvar. och ja, anton jag vet att du läser ;))


När killen är dragen så passar jag på att få lite bilder på oss!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caandy - 26 september 2012 22:23


“Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend. Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time f...

Av caandy - 10 september 2012 22:13


 

Av caandy - 6 augusti 2012 03:27


Det handlar inte om mig, ofta handlar det inte om mig. Varför tror människor att allt handlar om mig och jag är den onde i det hela? Jag är så jäkla trött på att folk klandra mig för allting, sen kan de sopa igen spåren efter sig och där står jag som...

Av caandy - 21 juli 2012 23:59


Jag vet att sist jag gjorde detta så gick allt åt helvete. Folk tar illa vid sig av mina texter, de förstör mitt liv då jag inte ens kan skriva mer. När tårarna inte ens kan strömma, men man är arg, frustrerad och ledsen inombords. Människor r...

Av caandy - 20 juli 2012 23:46


Jag förstår inte och kommer aldrig att göra det heller. Jag var ett svin, svin med cigaretten i mun och känslokall. Nu sitter jag här, med cigaretten i mun och fundera ut hur man kan vara sån. Bad boys ljuger för att få en till sängs, de snälla ki...

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards