caandy

Alla inlägg under april 2010

Av caandy - 30 april 2010 13:20

JAG HATAR SOC OCH SKA NU DRA HÄR IFRÅN TIPS PÅ VART JAG KAN DRA ?

Av caandy - 26 april 2010 23:14

Svikare svikare svikare, fjortis fjortis fjortis, host host host,

helgen har vart underbar <3 tack alla som varit med !
torsdag 2 månadsdagen,
fredag lena åkte tyvärr;/ , men var hos Offe med Harald & Rodney en stund *fnisss
lördagen frukost buffe hos Drago ;ggg
söndagen älsklingen kom & lena kom hem, älskling sov över, lanat CS !!
måndag studiedag, griiiillllllllkväll med förrätt, huvudrätt & efterrätt super lyxxx!

ILOVEMYLIFE!
<3


Av caandy - 24 april 2010 20:15

Jag var hos coffe i torsdags och då fick jag en låt han hade skrivit till mig *snyft
så fin sen så fick man en kladdkaka med ett hjärta på underbar är han !

sen så var jag där igår och sov hos han till idag , bara för min fru lena åkte iväg lite så :)
Vad ska man säga En fredagkväll med kille, Drago och en halv richard = uuuunderbart kul bara de att det tog tid och få med Rodney men men <3
bilder från torsdagen kommer ;

      

Av caandy - 22 april 2010 16:54

   '

Idag har jag och min älskling 2 månads dag,*
fuck yah whos call me player ;)*
så idag myser jag hos honom,*
han bärde ut mej på stuttsmattan helt andfådd måste vara rätt tjock ja , vi hoppade & kysstes i solen mysmys <3
nu vill jag hitta på ngt romantiskt så ska tvinga honom och typ plocka rosenblad eller något hahah pusshej !<3

Av caandy - 21 april 2010 10:09

Jag har hamnat i en ondcirkel där jag bara sover och ser negativt på allt.
Jag orka knappt resa på mej utan sover och sover..
Skolan har jag knappt orkat med går typ bara när det är viktigt typ som NP..
Annars ligger jag hemma, äter, ut och promenera och sen dega i lägenheten med Lenispenis..

Sorligt men sant hinner jag knappt träffa min kille.. slutade nästan med att det tog slut.. men men få skärpa mej fan ..

Av caandy - 18 april 2010 19:45

Som sagt ClubNordic igår fedt najs vare !
Hahah :)
måste göras om tjejer ..
början av dagen var ju skiit cepe bara för coffe dampade och hatar nog mej (a) thats life ..
bilder från igår :)         

Av caandy - 16 april 2010 21:46

Imorgon är det fan CLUBNORDIC!
Jag och LenisPenis, & Emmaaa drar dit tagga fan ! skiit kul dansa och shit , men jag har killer så inget kommer hända (A) ,
Träffa två asballa killar idag ;) , LenisPenis nappade ;) MAHAHAH! <3
Tack LenisPenis för du är tillbaka !

Dagens Outfit !     

Av caandy - 14 april 2010 12:05

Många såg kanske Aschberg, där Katrin Z & Foki var gäster.
Nu måste jag säga att hon skriver massa på bloggen & sådant , eller använder hon översättare?
Hon kan knappt prata svenska hur fan ska hennes kille förstå henne

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards