caandy

Alla inlägg den 7 april 2010

Av caandy - 7 april 2010 23:53

Nu ska jag bara skriva av mig lite,
Ta inte åt er folk- eller gör det ;)
Först har vi "horor"- såna som gillar & visa sin fina kropp i bh&trosor men lägg märke till att its just like bikini - över&underdel bara de att tro fan underkläder täcker mer !
sen har vi "HOORRA!" - som man säger till folk man ogillar&hatar, såna som man ser vara mycket bättre än man själv elr såna som mår dåligt.
men så har vi (enformigt de blev) "äckel/fjortis horan"- som knullar efter några glas vart som helst med vem som helst!
& till de jag vill komma fram till den riktiga "horan" - det är ju fan såna som knullar för pengarna .

& någon hora är hora för att vfå bekräftelsa . - nöjdchristofer?


läggmärke till att ordet hora har massa olika betydelse i detta samhälle puss hejleverpasteej

Av caandy - 7 april 2010 15:25

42 FRÅGOR
  
min lillebror Jackie på 2 månader <3
1. Det första du tvättar i duschen? - håret
2. Gillar du kaffe? - jahda
3. Hur mår du just NU? - SKIT!, är sur & mår allmänt skit
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - r
5. Berätta om din senaste dröm. - jag såg mat .. O.o
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? - najfyfan, jag skulle börja rulla oxå!
7. Vad vill du ha just nu?  - sommar, & happypills..
8. Har du räknat till 1000 någon gång? - naje!
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - slickar förde mesta!
10. Använder du smileys? - jäämt.. t.o.m när ja är sur ..
11. Har du träffat någon kändis? - aah , hela jag är typ en kändis ;o
12. Gillar du keso? - najje :s
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - you better die young .
15. Är dina föräldrar stränga? - needa (A), jo pappa ibland
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - aldrig... men vill!
17. Glittrar någonting i ditt rum? - hela jag glittrar:) , nej typ inte?
18. Brukar du hyra film? - det var oftare i skövde, men inte lägre nu är de download :)
19. Var kommer du vara på lördag? - på ettt flygplant hem till Sverige
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll ? - absolut.. inte!
21. Vad åt du till lunch ? - haha 3 fetaaa bröd med massa kött i :G
22. Har du lockigt hår? - naajje
23. När grät du senast? - innan :|, för känslig nu på sistone :S
24. Har du gått in i en vägg någon gång? - aa, o lykstolpar
25. Favoritårstid? - SOMMARFÖRFAN!
26. Vem höll du senast i handen? - min lillasyster :) <3
27. Sover du med TVn - nej . :s
28. Tycker du att du är gammal? - aaa.. haha nej to young to young ..
29. Är du mörkrädd? - ehum hela jag lever i mörker .. så nej.
30. Gillar du ditt liv just nu? - absolut inte . :s
31. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - allltid!
32. Har du bra syn? - nejfyfan!
33. Var är dina föräldrar just nu? - mamma jobbar, pappa sover :)
34. Vad har du på dig just nu? - mjukis, strumpor, trosor & linne
35. Vad var det senaste du köpte? - glass, godis, chips & mat :G
36. Hatar du mer än 3 personer? - lätt att jag gör, jag är hatiskt.
37. Använder du sushipinnar? - wtf nej? :s
38. Äger du ett vapen? - ahh fan min snorre där nere , akta er!
39. Gillar du ditt hår ?  - om de vore längre
40. Gillar du dig själv? - ibland när cäändy kommer på besök .
41. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - pappa !
42. Hur ofta använder du MSN? - every day.

Av caandy - 7 april 2010 15:15

hej allaihopa jag har trackat på & dom jag knappt känner <3 på eler alla åh gumman jag älskar dej, fan vi för alltid .. tss fuck that all . inget varar för alltid gammal vänskap kan man slänga och kärlek vet folk vad de äns är ? . ush ush ush .. alla fjortisar har förstört de tre fina ården jag älskar dej.. och gjort det till något jag inte vet vad det är längre..
<3 - hahha äckel hjärtat kan man till och med skriva te någon man en gång snackat skit om.
hahah och åhh var har hänt? bryr du dig egentligen eller så är det bara för att du vill veta skiten före alla andra . jag vet jag var ju fan där för 4 år sen snälla ni så ni alla beteer er nu .. mogna upp . :S blir fan sur.

Av caandy - 7 april 2010 01:35

Är det någon mer än jag som har bilddagboken?! (http://effocsflikka.bilddagboken.se)
men men där finns massa inlägg. känner att folk inte bryr sig så mycket här..
<3
nu ska jag sova är fett piss förbannad,
det var inte jag som la upp en bild på mej och du blir min kille sur på mej?! vadfan?! ..
jag börja få damp på killar på riktigt nu ..   

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards