caandy

Alla inlägg den 8 april 2010

Av caandy - 8 april 2010 21:10

  

Var nyss ute med min små vovssinga !
Folk måste ha trott att jag är en hund tant eller något !
Under bara denna veckan så har jag gått upp 1 kg. kan bero på att jag är hos pappa som bor i Norge & allt folk här går i skolan medans vi har lov !
Så inget kul har man fått göra men imorgon vare någon fest/disko så ska se om någon filur vill gå dit & kolla med mej! ;d
menmen var och kollade i butikerna idag också. Hittade en jättegullig klänning & jeans men klänningen passade inte mej , hahah ! ska ta och kolla på mer saker imorgon då jag har mer tid ;D !! 
Min lilla syster är 1,5 år gammal och hon är inte ens rädd för den stora hunden (kicky)  han är ett huvud längre när han står på tassarna,
Det går väl i familjen, har alltid varit en hund älskare ! :)
På tal om hundarna så är dom grymt populära, bakom vårt hus så finns det en hög & låg -stadie skola. och barnen går förbi här och på morgonen & eftermiddagen brukar hundarna vara ute och springa hejvilt på trädgården, och när jag kom ut och skulle titta till dom så stod de några och klappade & ropade deras namn, för någon dag sen kom de några tjejer som ville ut med dom ;p
sen så nu när ja var ute så hoppade 3 honor på Kicky , (inte samtidigt) och han är en väldigt lugn kille så han stod där och lekte casanova luktade lite och var cool.
Lillen kan man knappt gå ut med när dom är två då skringer han och leker & skullar ;D liten Jerry de :) . aja ska avrunda nu! pusshejs !      

Av caandy - 8 april 2010 16:23

   
Så jäkla snygg är jag ;o
Behöver inget löshår för mitt hår är snyggt endå!
Ingen läppförstoring för mina läppar är snygga & fylliga!
Jag är naturell så jäkla het också Megan Fox släng dej i väggen, opererad från topp till tå!

aja ..
tights från utlandet - CalvinKlein
linne från HM
 

Av caandy - 8 april 2010 16:12

Duscha inte EFTER du har sminkat dej det gjorde jag .. ush ,
aja ska nu skryta lite och visa mina ögonfransar !
Tipsar om mascaran från LÓRÉAL - COLLAGENE+ den är jätte bra ger volym och den gör fransarna så mycket mörkare även om färgen ser grå ut på borsten!
sen så har jag LUMENE - PREMIUM BEAUTY den är i koppar färg och gör fransarna längre och fylligare !
  Skillnaden!

  

Av caandy - 8 april 2010 16:00

  

 Känner att mina senaste inlägg mest är klagande saker.. slut på det!
min frukost bestod av äägg & rostade mackor & en cappuccino ! ;D mumms!
pusshej!<3

Av caandy - 8 april 2010 10:00

När min tjejkompis blev våldtagen av en mörkhyad man så sket dom i & komma ut med det i media , istället säger dom men vi vet inte det.. t.o.m de vuxna i samhället säger så. Men för fan hon vet väl om hon blev våldtagen av en mörhhyad eller ljushyad .. förihelvetet! varför mörka ner på historiena & inte ekänna att invandrare våldtar, mördar & m.m i sverige istället för att bara hänga ut svenska män!
Ni vet nog säkert att den gamla kvinnan i Landskrona som blev nedskjuten på grund av ett parkeringsbråk är inget beteende som härstammar från nordbor vilket visade sig vara rätt när gärningsmannen är från mellanöstern där folk kan ha ihjäl någon annan för en skitsak. Varför hängs enbart svenskar ut i media?
Anders Eklund [Englas och Pernillas mördare], Niklas Lindgren [Hagamannen], Christer Aggett [Hiv-mannen], styckmördaren Janne och Martin Ragntoft m.m hängdes ut i media, Hagamannen och Anders Eklund långt innan de var dömda.
Exempel på några som inte uppmärksammats i media med namn och bild:
"Smygaren" Shino Mohamed Hashi [serievåldtäktsman]
"Svenske fotbollsspelaren" Patrik Manzila [rånare]
"Fem svenskar gripna på Cypern" [stöld, inbrott, kontokortsbedrägerier] visade sig vara fem afrikaner bosatta i Sverige.
Är det invandrare som begått våldtäkter så står det sällan i svensk media att signalementet är av utländsk härkomst.
Invandrare som begår brott blir kallade "Örebropojkar", "Malmökillar", "Göteborgare" o.s.v
Bilder på gärningsmän av utländsk härkomst ljusas upp för att dölja etniciteten.
Tyskor går även de bra att hänga ut i media men där går tydligen gränsen. Mer söderut blir gärningsmännen svenskar om de bosatt sig i Sverige.
Jag anser inte att det är fel att dessa människor, som blivit publicerade, hängts ut.

Jag ställer mig däremot kritisk till agerandet från svensk media att dölja identiteten och signalementesuppgifterna på dem som är av utländsk härkomst. Svenska folket har rätt att veta detta och svenska folket har rätt att veta varför media döljer sanningen för folket.

Av caandy - 8 april 2010 01:46

Nu måste jag skriva en sak .. haha vääldigt elak sak
men asso är jag den enda som inte allls Foki är snygg och speciell visst hon är söt på sitt sett men nej ..
Hon förstora ögonen med cirkel-linser, för att dem ska se större ut, och det förvånar mej inte om hon nu när hon är utomlands och ska bleka sig vit.
För det kan man göra i de flesta asiatiska länderna bleka sig vit medans här försöker vi sola oss bruna .. världen är annorlunda överallt..
Visst Foki har sin egna stil på bloggen men vem bryr sig om hennes naglar?
visst vissa är fina men ÖVERDRIVET LÅNGA så om jag skulle träffa henne skulle jag säkert klippa av dom -.-"
vissa saker är intressanta men de handlar om mat, små leksaker & hello kitty hur gammal är människan ? ;S ush känner att de inte går ngt vatt ..
hejdå

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards