caandy

Alla inlägg den 3 april 2010

Av caandy - 3 april 2010 23:32

Ush kom nyss hem från världens äckelfjotis fest .. hur blir man full på 2 groggar eller 2 öl .. och sen så springer man runt & vill knulla alla.
*Jag vill härmed tacka mitt gamla beteende för vad den har åstadkommit med . Jag är för mogen för min ålder & hantera saker på andra sätt.
Trots allt hemsk som jag genomgått så är allt lätt värt det!
fyhelvete vilken kväll..
massa åh hon vill knulla dej!! AAAAAAAHH! ohh jag är såå yr .. bla bla blaa ..
._. fyhelvete nu föreslår jag de gamla hemmafesterna man var på för 3-4 årsen de var lätt bäst <3 nu ska jag sova .
Kom aldrig iväg till Norge ju så åker om några timmar så måste se till & få min skönhetsömn :)<3  

Av caandy - 3 april 2010 14:29

Ändrade planer då .. åkte upp te Gbg .. och tillbaka .. ._.
åker imorgon istället p.g.a att flyget eller något cepade .. bläää,
Kvar i fina varma Sverige, gud vad solen har lyst !
Ikväll är de massa fest & röjj .. fundera på & gå men ska dra 03.00 inatt .. såå hmm inte mycket drickande.. och sen så kommer ju min fiende vara på den festen jag vill på & så jäkla taggad och dra dit men endå inte .. min kille är inte så pepp på o dra dit nu när hon är där få se vad som händer funderar annars på att dra o köpa chips o dip och flöta ..
Pusss höres ikv!<3

<3!

Av caandy - 3 april 2010 05:00

  

Nyvaken & allt great !
Jag få ta & fixa mej fort som f*n för vi dra halv 7 ..
Flyger kl 9.40 sen ska man sitta i Danmark i 2 timamr själv .. sen flyger ja te Norge :), bloggar sen när jag har kommit hem till pappa!
Fan min väska är tung .. håll tummarna på att den inte väger så mycket   ..
HAHHA , jag kommer sakna min älskade pojkvän! <3

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards