caandy

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av caandy - 1 mars 2011 10:40

Det var rätt längesen jag bloggade så tänkte göra de nu..

Tiden går så himla jävla fort, jag och min baby har nio månader idag och det känns helt fucking skönt because i löööve him! 

Jag fick en liten sovmorgon av min underbara Mona så idag ska jag bara till jobbet vid 1 & slutar vid 4 och det uppskattas väldiiiigt mycket!

Och snart är helgen här, tänkte fira min honey då eftersom han blir 20 om en vecka!


Nu ska jag skriva vad som händer mig i helgen & ni behöver icke läsa om ni inte vill puuuusssss.


Fredag : Slutar 11 så det blir att åka hem efter skolan, städa lite mitt rum och tvätta en snabbis mina kläder. Sedan blir det att duscha, klä på sig, fixa sig & packa! Ska se om jag får ut mina kärringar på fredag så får vi väl hitta på något, natten spenderas med min baby'jesper (L)


Lördag : Sova ut. Äta fruskost. Mysa lite. Kolla på någon film, sen blir det till affären och handla :) Tänkte laga en fin middag åt min baby för de förtjänar han :) Hoppas senare på kvällen att man får i sig lite sprit, har verkligen saknat de, måste verkligen se om mina brudar är taggade :) Annars blir det en lugn kväll med min baby, med massa mys and i lööööve it!


Söndag : Vakna. Äta frukost. Mysa lite. Sedan vet man att de är skola imorgon, så man blir helt seeeg.


Så kommer min helg se ut i stort sätt, och de är niiiice :D


Men ska iväg in i duschen nu, göra mig iordning lite sen gå till jobbet! :)


Vi höreeeeeeees, pussssssssssssssssssss.

  jag älskar dig! (L)

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards