caandy

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av caandy - 26 mars 2011 23:10

Asso herregud!

När man vill ha någon att prata med så går det åt helvete, för personen vänder på allt och pratar om sig själv.
Bahh tur att jag är så snäll så jag sitter och lyssnar, typ "mm;a", "okej"...
Jag blir så sur så jag kokar..
När jag väl fått nämna mitt så vänder personen på det IGEN!


gahhh shit pommes fritt ... någon vänlig människa som kan vara snäll och hålla mig sällskap ?

Av caandy - 26 mars 2011 19:53

Tack till alla som stöttat mig idag och skickat massa lycka till, och frågat hur det har gått :)
Det betyder en massa !

Och det har gått jättebra faktiskt, jag är nöjd !


Bjuder på en bild !
Ser lite ut som en slickad katt men det är hot !
Dock hade jag minde ögonmejk på mig under fotograferingen så det var mer naturligt :)

 

Av caandy - 26 mars 2011 18:05

Hello!
Jag hann inte skriva något inlägg imorse för det blev stressigt!
Var tvungen och packa ner alla kläder, duscha, sminka mig lite smått.
Blev 5 min sen men man säger ju -Fina människor kommer sent.
Sen glömde jag en massa ocksåå.. Men det gick bra eendååå!

Jag älskar hur allt ljus skiner på mig, och när två fotografer fokuserar sig på just mig och ingen annan, haha vilket ego.
Men som jag sa innan till min vän Lena,  "Varenda människa förtjäna och få lite lyx, och bli ompysslad".
Idag var det min dag att stå framför rampljuset, och de bilder jag fått se var helt otroliga!
Jag älskade dem, första gången jag är helnöjd med bilderna!

Så nu är det bara att vänta på att jag får bilderna, sen ska jag lägga ut några :)
Sen så får jag hoppas på att få napp på mina bilder och få andra jobb!


Har handlat 1kg godis, någon som vill komma och dela?
Lena är borta för kvällen men kommer hem senare, vi köpte blommor till mamma också :) Hon blev nog jätteglad.

Sen så var det nog inte så mycket mer vi gjorde.

Jo, åt på donken för det förtjänade jag har jag hört :D

Av caandy - 26 mars 2011 00:49

Kan inte sova så tänkte skriva av mig lite.



Det slår inte lika hårt längre varje gång jag ser något som är menat till att såra.
  Jag kan sitta och stirra ett tag men sen så försvinner klumpen i magen, den växer inte lika mycket eller den växer inte alls.
  Jag klara mig, det har jag alltid gjort och detta stoppet vid denna korsning är det lättaste av dem alla.
  För nu kan jag le för din skull, för dina misslyckade försök.
Skillnaden mellan oss är att jag har min värdighet kvar och du tappade din på vägen.
 En känsla som att bli slagen tio gånger i magen är den känslan som jag får när klumpen växer, men jag funnit något som gör att jag vet att jag måste hitta något nytt.
   Finna spänningen som får en att rysa, skratta, le och vilja fortsätta.

Någoting gör att du inte känns så okej längre, jag menar det känns inte som om vi spelar i samma liga.

    Som om någon av oss har mognat och bytt sida.

Någon av oss är det ju, och jag tror jag släpper nu.


Enjoy and goodnight!
Tomorrow I will try to make a update before I left home!

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards