caandy

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av caandy - 27 mars 2011 20:51

Här kommer massa bilder från i somras, som spenderades med Jesper & Marina.

Det är de Donken rundor och bio rundor vi orkat ta kort på ! It's was we 3.

 

         

Av caandy - 27 mars 2011 13:04

Hello guys!

Nu har jag plockat ihop lite på marken för en viss Lena inte gör det när hon är ledig på dagarna när jag är i skolan.

Fruntimmer asso, inget kaffe får man på morgonen eller massage !
Jag behöver nog en redig man ;), skämt och sido..

Snart kommer Markus på besök !
Lite gött med sällskap ibland, vi ska nog sitta och snacka och kolla film eller något,  far/dotter gör :)



SHALALLALLALLA

Du är inte hel.

Du klarar dig inte utan mig, varför inte inse?

Du kommer aldrig hitta någon som behandlar dig bra nog, som jag gjort.

Du klarar dig inte ensam, utan behöver någon.
Men när du har någon i närheten sumpar du chansen, tro inte att jag var ett svin/moster, utan det var du som inte kunde se det goda i allt.

Du vågar inte vara själv, någon gång måste du bli själv.

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards