caandy

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av caandy - 22 mars 2011 16:06

Hello guys!

Kom precis hem från en livlig skoldag, tjejerna håller mig på topp för tillfället.

Energin försvann så fort jag kom upp för alla dessa trappor.. känner hur aggression började träda fram när min bror inte gjorde som jag bad honom. Men det var skönt och smälla igen en dörr som ännu inte är sönder, den är hel.

Om allt i mitt liv och omgivning kunde hålla sig hela, eller om min kropp kunde hålla sig hel åtminstone.

Jag vill lägga mig i ett varmt bad, men det är inte så jävla lätt när man har en bror som inte är snäll nog för att låta en göra det.. eller ah få en handduk.

Visst är det skönt med lite sol och blött gräs?
En vår känsla! Hur underbart är det inte och gå i skinnjacka och ha solen mot ansiktet?


På lördags så ska jag på min första portfolio fotografering, det är lite nervöst men känns bra :)
Vi har valt ut all klädsel och jag hoppas jag blir nöjd med sminket annars får jag bita ihop och bara prestera bra!

Och har kul måste jag ju också ha :)

Ska uppdatera mer om det när det närmar sig !


Puss&Hej.

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards