caandy

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av caandy - 15 mars 2011 23:42

Det var ett tag sen.

Och nu ska jag skriva lite här på bloggen så min "beundrare" har något att läsa.
Tyvärr tänker jag inte dela med mig av en bild så du kan kommentera mina bröst eller något annat , :)


Från och med nu kommer jag inte skriva något om mina privata saker, varför är för det antingen skadar mina nära och kära eller så tycker min "beundrare" synd om mig.

Nej men mina privata saker tänker jag skriva där bara mina nära få läsa, dock inte på blogg.

Så här skriver jag tankar, allmäna saker lite allt möjligt.

Enjoy!

Dock har jag saknat kommentarer från min "beundrare", kanske blev sårad över de senaste inlägget?

Nästa helg den 26:e ska jag på min första portfolio fotografering!
Och jag hoppas det blir grymt.

Sen efter det någon gång ska jag nog rymma från livet (aa, livet här i småland).

Och då drar vi oss mot VästerGötland, ev... annars vet jag inte vart jag tar mig.

Kanske längre bort?

Well well, kanske inte ens drar , bara planer jag har.


Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards