caandy

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av caandy - 28 mars 2011 17:06

Veckans mardröm har bara börjat. För mina vänner har gått emot mig..

Istället för att få mig på topp så ska de trycka ner på mig ... Hahaha rätt komiskt att så fort jag har en cola i handen så ser de ut som valpar !

Fast nee... om det ändå var så ... :P
De har knuffat mig, trackat på mig genom att "inte känna mig", och annat..
Haha . Ja, det var min skoldag....
Men den har varit helt okej, har skrattat som en dåre :)
Eller så har vi skrattat åt mig, vilket av det vet jag inte :P
Men jag fick Lina och skrika "JAG ORKAR INTE! HAHAHHA"

Positivt? Jadu, det vet jag inte..

Hon har något emot mig :P


Ett rätt värdelöst inlägg !

Av caandy - 28 mars 2011 13:33

Sitter på lektionen, vi har arbetsmiljö och säkerhet.

Lagom tråkigt och veta hur våra kläder görs, vart dem görs och allt sånt..

Men men, back to the news !
Jag fick Godkänt på mitt Sinnesorgans prov !
Wiho, inte ett jäkla fel någonstans, vet inte om det blev mer än G men det skiter jag i.

Bara jag har godkänt så är jag nöjd!
Man ska inte kräva mer än vad man klarar sig med !

Jag har ont i nacken, men har fått lite massage av Emma ^^
Haha, fick ta till med facebook för att förtjäna massagen ! :)

Solen skiner och jag mår super !
What a wonderful life !

Im high on life ! <3


Seyyahh !

 

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards