caandy

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av caandy - 23 mars 2011 21:39

När jag kom hem från skolan så åt jag en massa frukt :D, sen så däckade jag.. rutnt 2-3 tiden ungefär.

Sen kom frun hem och däckade jämte mig ^^

Jag vaknade upp flera gånger för att svara på sms, och somnade lika fort. Haha kom på mig själv att jag nästan kramade mobilen !

Men vaknade runt 8 igen och då åt jag en rejäl middag!


Idag har jag ätit;
3äppeln

2bananer

yoghurt
potatis, rimmad oxbringa och pepparrotssås
potatisgratäng och kött!


Idag har jag börjat planera träningen som jag kommer köra igång med i april ungefär!
Snart så, då jävla ska jag bli den biff jag en gång var :)

Jag funderar på att fortsätta kolla på 24 och sen däcka igen för PM svarar inte när man smsar.. eller ingen svarar :(
Alla är så osociala ju!


 


Av caandy - 23 mars 2011 10:27

Godmorgon!

Jag kom upp imorse, men sen så bor man ihop med ett fruntimmer som inte kan vakna och brygga kaffe till en..
Det är inte lätt och vara den som får ansvara för allt.

Sitte i skolan ensam utan alla brudar och har Litterlär gestaltning.
Har precis blivit klar med min Cut-up så väntar bara på att få åka hem och sova ^^

Det börjar närma sig lördag och planeringen börjar.
Klädsel är utvald, sen har jag bästa Linnea som hjälper mig så oerhört mycket!

Som ni ser har jag börjat blogga mer:)
Skriver när jag kommer hem igen för nu börjar jag!
Puss!

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards