caandy

Alla inlägg den 2 april 2011

Av caandy - 2 april 2011 16:23

När man inte har något bättre för sig så kan man ju faktiskt sitta och prata om andra, störa sig på andra och hata andra.

Välkommen till världen där man snackar skit och stör sig på saker andra gör, för att man egentligen inte har något bättre för sig!


Andras sexliv, förhållande och privatliv över huvudtaget.

Varför ska man bry sig om att hon inte gillar honom? Men att de är tillsammans. Varför ska man bry sig om han bara är ute efter sex? - När det inte handlar om dig. Det är inte din vän som såras.

Om jag har haft sex med t.ex en ko och förnekar det, så spelar det väl fan ingen om jag ljuger eller säger sanningen. Det handlar fortfarande om MITT PRIVAT LIV. Mitt betyder mitt.
Så varför ska alla som inte har något annat bättre för sig, lägga sig i vad andra gör och inte gör. Ta tag i dina egna problem så blir nog allt bra ska du se!

Facebook updates ; Vem skön vill veta att du just har haft sex, när du rakade dig senast etc...

It's 2 much in4mation. Så klagar inte sen när folk kallar dig saker, för du kan faktisk tänka på vad du just la upp på Facebook.


No names - No blames.

  


Ja, just nu sitter jag och klagar på vad andra gör. I guess that Im not better. 

Av caandy - 2 april 2011 02:21

Känner att jag borde hålla mig borta från Facebook.. Sitter och lägger upp massa onödiga inlägg, som bara Lena bryr sig om.. åtminstone ibland.
Så nu ska jag sitta och skriva av mig medan hon sitter och pratar i telefon.  


En gång fick jag höra "Varför bryr dig om vad alla andra tycker om dig, skit i vad andra tycker det kommer du långt med. Att man ska bli omtyckt efter vad andra tycker är inget man ska anpassa sig till."


Vad folk jag inte känner/pratar med, tycker bryr jag mig faktiskt inte ett skit om.

Men vad folk som har blivit involverande i mitt liv tycker betyder mycket för mig.

T.ex dessa modellbilder att mina vänner berättar för mig vad som är bra, inte bra eller vad de tycker betyder mer än när de som jag knappt träffar, snackar med eller umgås med längre berättar det för mig.
Eller att ens få en kommentar blir jag glad över, då skiner jag och blir så glad.

Men vi lever i en för nonchalant värld för att folk ska vara trevliga nog för att slänga ut någon komplimang då och då.
Och det förvånas inte att folk kommer ge mig komplimanger efter detta. Men hur ska jag då veta att det är en riktig komplimang och ingen man har slängt iväg p.g.a dåligt samvete.

Vissa komplimanger kan vara så innehållslösa, så den åker bara in och ut.  ...

Jag vill inte vara den som påminner, vara den som frågar vad andra tycker. För man tycker ju att så man behandlar andra ska man bli behandlad.

Men världen är inte rättvis, och Gud är inte med mig längre.

  

För övrigt har denna dagen gått fort, för jag har sovit bort mer än 12 timmar av dagen.    Hoppas på att det inte blir en rutin.
Folk blir allt mindre och mindre sociala nu för tiden.

Men vad gör det när jag inte har något liv och kan sitta och vara lika macho och tänka på mig själv   


Visst är det sött med alla dessa smilie's som jag lägger till  , så slipper det se så svart och grått ut, eller bara en massa text som man blir tokig och trött på.   


    

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards