caandy

Alla inlägg den 21 april 2011

Av caandy - 21 april 2011 12:56

Solen skiner idag, solen ska skina imorgon!

Toppen, och jag har sovit som en prinsessa.

Var nere på sjukan och tog massa blodprov... Det var många rör :(
Det var som om de skulle dricka mitt blod, och efter det tog jag en lång powernap och tvingade Carro och väcka mig :D

Nu sover Penis jättesött och jag sitter här lagom rastlös och små sur på min underbara mamma, varför hon är underbar idag var för hon körde mig vid 8-halv9 till sjukan, och att hon imorgon ska köra mig till Jönköping, så jag kan komma i tid till jobbet !
Vi ska förbereda inför fotograferingar, och fixa lite innan castingen börjar.
Ska försöka ta bilder (utan någon mobil) och visa hur min work outfit ser ut :D   -Tomorrow

Sen är jag sur för att vi inte har kyckling hemma, och jag drömde om kyckling och är skit sugen :(
Jag är mega hungrig hela tiden... ska väga mig senare, så ser vi hur mycket jag väger efter 1-2 månader :)
Men just nu, är det massa andra datum som är viktiga.

Love this medication.

 

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards