caandy

Alla inlägg den 7 april 2011

Av caandy - 7 april 2011 21:35

Hello guys !

Idag har varit en toppen dag faktiskt :)

Började med att jag och Marina kom i tid till engelskan, så ingen dålig ursäkt behövdes. Vi kollade faktiskt igenom allas ursäkter och Lina var nog den med sämst ursäkter. Typ "Alex is a retard", sen fick hon punka på cykeln två gånger (obs att det var snö ute).
Vi är en härligt grupp med tjejer. Imorgon kirrar vi matten lika bra också, så kommer allt nog lösa sig :)

Efter skolan följde Marina med mig hem, och det har börjat bli en vana. Vi åt lite medan min fru var ute och promenerade.

Sen satt jag och kollade igenom Parkinson redovisningen och ändrade lite och skickade det till tjejerna och sen till läraren.

Powerpointen gör vi nog tillsammans imorgon för jag är lite för trött för det nu.

När frugan kom hem och Marina hade gått så var det time on the computer. Efter det åt vi tacos , sen kom Marina och vi startade igång med att städa hela rummet.
Så nu är garderoben clean och vi kom fram till att jag behöver fler och större garderober. Sen möblerade vi om lite enkelt, och nya lakan, örngott och sånt fixades. Att vika mina kläder tog 2 timmar ungefär ^^ hähäh och då var vi 3 personer.

Nu är allting fint och mamma kom in och gav oss lite beröm men skrattade när hon gick ut.. Då frågade jag varför hon skrattade, då sa hon "vi få se hur rent det är om någon dag".

Nu fasen ska jag visa att jag är en duktig chey!

Imorgon är det fredag och jag har matte, idrott, lunch och medicins grundkurs. Halv 4 slutar vi så sen blir det hem och se om solen skiner så vi kan biffa oss lite ^^

Hoppas på en bra helg nu då !
Puss puss, ett långt och nästan ointressant inlägg!

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards