caandy

Alla inlägg den 6 april 2011

Av caandy - 6 april 2011 20:57

Mariiina is back bitches!


Kände att det var länge sen jag tittade in i cherries blogg så nu var det dax...

Har ni märkt att det nästan börjar bli fint väder? Helt jävla underbart. Dom säger att den RIKTIGA våren kommer till helgen, perfekt, har längtat som faaaan efter den.

Tänkte ta en liten promenad idag, men alla mina vänner är sjukt lata, så jag tvättade istället, och så kommer en jävla kärringfi*ta som slänger ut min tvättt åååååårh. Hon kommer få igen det ska hon allt veta!


Kände verkligen att tiden har gått väldigt väldigt fort, jag och min baby har snart ett år, jag och cherrie knubben har snart varit vänner i snart 11 fucking år i sommar helt sjukt. Har mött så jävla underbara vänner undertiden jag bara har börjat på fenix? Vissa mer fi*tor än andra dock, och snart börjar vi tvåan, fan alltså vad tiden flyger iväg!


Och jag tänkte bjuda på lite bilder som cherrie har skickat, fyfan vad jag saknar tiden!


                                       


Det var allt från mig, vi hörs någon annan dag, pussssssssssssssssss.



Av caandy - 6 april 2011 12:42

Så här ser min dag ut.

Har en hemlig träff, som jag kanske avslöjar ikv :)
School = utvecklingssamtal.

 

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards