caandy

Alla inlägg den 14 april 2011

Av caandy - 14 april 2011 22:20

Som ni kanske redan har märkt så är jag någon slags av en olycksfågel.. Det kommer sluta med att jag börjar prata med mig själv och slå huvudet i väggen för att allt runt om bara blir fel. Jag och Marina tog moppen till skolan och jag lyckades fixa ljud och bild till filmen, det var väl lite tur?

   Men sen kommer allt annat, har varit bitter hela dagen.. Sen åkte jag och Marina hem, sen så åt vi falukorv och makaroner, det var längesen!
   Efter det var det tjafs om hur vi skulle göra, men vi drog oss till Vaggeryd, Emma bakom mig och Marina åkandes på inlines bakom oss !

   När vi kom dig hade inte SuperSegaLina inte kommit... Och ingen av oss hade nikotin så det gick mer åt fan.

   Och sen behövde vi 10 kr, men nej!
   Jag var jätteparanoid över tanken, men vi överlevde. Sen så ska vi till en jävla crossbana och jag blir helt fascinerad av allt och saknar och åka fyrhjuling på bana.
   Så jag märker inte att min mobil är borta. När jag märker det och åker tillbaka för att leta så ligger den i bitar, precis som mig just nu.
  Så har varit så löjlig och lipat över mobilen och sen samlade jag mod för att berätta för min mor, men inte hela sanningen...

  Hon sa först att hon hade varnat mig för att ha stängda fickor... sen ttyckte hon synd om mig så vi ska köpa en skrot mobil tills vidare, antingen lagar vi skiten eller så ska jag få en ny, då fan ska jag ha en vit!
 


Kommer på nu att det är exakt 1 år och 2 dagar sen första gången.


Av caandy - 14 april 2011 16:09

61 timmar?
61 minuter?

61 sekunder?
61 dagar.

61 månader?
61 år?


Haha, precis som i filmer när någon får ett psykopat utbrott fick jag nyss, hahha skulle skrika och helt plötsligt, så blixtar det till i min hjärna och jag såg framför mig hur fullt mitt uttryck måste varit, ena ögat blundat och helt cepe.

Dock inte första gången jag får blixtrar i hjärnan, måste vara något som inte riktigt stämmer där uppe när jag blir arg, ledsen, chockeras etc.

Men men sitter och tjurar över att ingen av Lina eller Marina vet vad de vill göra.....

Så här sitter jag som en idiot utan liv, funderade på att gå och lägga mig -.-

lov efter imorgon då, ska isolera mig som fan och sova, plugga och bli världens mullvad. Eller kanske inte. Få se om jag ska hjälpa agenturen i veckan :)

  Saknar mitt blonda långa svall!

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards