caandy

Alla inlägg den 12 april 2011

Av caandy - 12 april 2011 12:42

Hello!

Har haft svenska redovisning idag, blev godkänd! Så en avklarad!
Snart har vi en till om Parkisons sjukdom, då jobbar jag med Emma O. Vi är grymma !

Såg nu, att jag är uppe på Heartland hemsidan nu, så nu jävlar väntar vi på bokning!

Jag har chillat järnet idag, sofish kläder på och snart kör vi igång med vår redovisning och få VG för't !
Efter skolan drar jag och Emma I till gymmet för att biffa till oss lite! Lina kanske hänkar på också :)
Ju mer desto roligare, sen ska jag försöka få tag på inlines, så kanske vi ta en sväng efter vi kommit hem.

Nu jävlar ta vi hårda tag och bli biffiga och stora till sommaren!
Jag lär dö imorgon... skola då och ingen jävla brud ska hit.

Hade förväntat mig hemarbete :(

Men men nu ska vi va positivaaaaaa! Snart är det fan lov!
Och ska snart betala in för Stockholm resan.

Nu ska jag nerda lite pöss!

   


Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards