caandy

Alla inlägg den 28 april 2011

Av caandy - 28 april 2011 21:29

Det finns alltid ETT tillfälle som kan bryta ditt mönster, det kvittar hur glad du är så kan det ändras. Det kvittar hur ledsen du är så kan något förändra det.

Idag har jag haft en jättebra dag , nästan. När jag kommer hem så få jag reda på att apoteket inte har medicinen inne och jag har bara en kur kvar som tar slut ikv. De får in de på måndag, om 4 jävla dagar. Ska jag stå back i -4 så kommer allt gå under..

Orkar inte skriva mer om att jag hatar stunder när EN person få allt och vända. Kan inte allt vara okej en hel jävla dag.

Fick veta på svart och vitt att min självbiografi som jag nu givit ett namn SKA LANSERAS UT SOM EN RIKTIG BOK!
Jag har bara några dagar kvar på mig att få med allt jag vill, men det tar tid. Ge min insperation, någon?

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards