caandy

Alla inlägg den 13 april 2011

Av caandy - 13 april 2011 23:32

"You had the chance, you should killed me when you could. Now I can kill myself and you got the blame, honey!"


Varför gå igenom allt om och om igen.

Men men, idag var jag ute med Lina och Marina, och vi åkte inlines. Har fortfarande träningsvärk sen igår!
Sten hårt kör jag nu :)
Jag har snackat massa med PsykopahCarro, en fantastisk tjej som sitter och drygar sig och få mig och skratta!
Imorgon har vi film på engelskan, så godis är ner packat. Fundera på chips också? nee.. Sen har vi hudvård. Början på ny kurs!
Jag ska förresten ta moppen till skolan om det är fint väder!
Sen ska jag ut och åka med Lina & Emma, 3 in rows ! -Biffigabrudar.se

Allting har förändrats, och det börjar kännas så underbart i kroppen igen :)
Nästan så att jag har hittat tillbaka ? Haha nej, det är solen :) kanske PM också.

Snart lov!
På måndag ska jag åka in och kolla lungorna igen... känns som det blir sämre. Sen på onsdag ska jag in till Värnamo sjukhus och träffa en läkare.

Aja, vi alla dör någon gång!   

Ta det som en man, för det gör jag.. pft!  (Carro skratta inte åt mig...)

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards