caandy

Alla inlägg den 16 april 2011

Av caandy - 16 april 2011 16:10

Om det blir som planerat och som jag vill så kör vi på en tjejkväll.. Men som det ser ut blir det nog inte så.

Varför?
Allt man vill och planerar går åt helvetet.
Jag tänker för mycket. Och allt blir tvärt emot och min värld rasar. Det hjälper ju inte att jag dras till människor som är veliga, säger saker som de inte lovar, snackar skit, inte vet vad de känner, är fega osv. Det gör snarare att allt blir ännu svårare.

I want it, but no I don't need it.
And I know that you don't want to leaving me.

I can't wait through everything
Is this really happening
I swear I'll never be happy again

I’m overboard and I need your love
Pull me up
I cant swim on my own
Its to much
Feels like I’m drowning without your love


Av caandy - 16 april 2011 12:03

Har legat och ruttnat i min älskade säng ett bra tag nu... Och fundera på om jag sak fortsätta med det, eller ta ett varmt bad, städa och sedan äta lövbiff.

Ikväll ståre hamburgare på menyn, få se hur dagen ser ut.. Jag får ta en timme i taget sen få vi se.


Om någon vill veta så har jag lust och spy just nu, hela huvudet snurrar och jag tror jag ska ta en tabblis, men jag vet inte om jag borde.....
Underhållande att sitta och skriva här när inte en jävel bryr sig :), hahah komiskt!

Gash vad panik jag får.
Tänkte dela med mig av en text jag skrivit, men nej så blir det inte!

Skriver ev. senare om jag inte blir underhållen av någon.

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards