caandy

Alla inlägg den 23 april 2011

Av caandy - 23 april 2011 00:11

Hejjj!

Hann inte lägga upp ett inlägg imorse för det blev så stressigt och jag greps av panik.

Hahah, men men det var inte så mycket folk på casting idag, dåligt gjort Jönköping!
Men det gjorde att det var mer tid över till mig och mina bilder! Ego är bäst!

Lena blev fotad och posade snyggt.
Sen kom Carro och posade järnet!!
Efter det fick Carro sitta och vänta medan jag fortsatte jobba ut de sista av tiden, sen gick vi till Donken. Där mötte vi på lite fjortisar som gick mig på nerverna så jag skrev en lapp och gav henne den. Det stod "psykologen 112".

Inte nog med det, de satt där i 30 minuter och glodde på oss genom fönstret (de hade blivit portade), och när vi gick följde dom efter -.-

och med mitt korta stubin så skrek jag till efter att fått höra "koka ris".

Sen så gick vi och tog en fika , efter det letade vi efter Carros jävla buss hahahhaha !
Och sen åkte jag och mamma till City gross och crusade med alla andra bilar (eller inte), vi hämtade Lena.
Och nu är jag hungrig igen :(
Bjuder på bilder :

       

Modell : Cherry .N.
Fotograf : Stina
BY HEARTLAND MODEL AGENCY

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards