caandy

Alla inlägg den 17 april 2011

Av caandy - 17 april 2011 01:52

Jag har varit ute och kört hela dagen, kört och kört, men alltid hamnat i denna kvadrat.. Kört och kört och ändå lever jag.
Har velat rymma från allt för stunden, men när jag kom tillbaka så kom allt annat tillbaka.
Jag körde så mätaren stod still, jag körde så min mage pirrade till.

Men ingeting hjälpte, inte ens den kalla vinden hjälpte.

Jag ska snart gå och lägga mig, efter mitt 7:e episod av One Tree Hill ^^
För imorgon ska jag upp tidigt, för att åka upp till agenturen och göra lite nytta :)
Vi ska vara ute på stan också , najs!

Sen åker lillebror till göteborg för att sedan flyga till Norge.. Så ensam blir jag när jag kommer hem, om det inte blir sent på agenturen och jag åker med mamma när hon är tillbaka :)

PUSS PUSS

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards