caandy

Alla inlägg den 20 april 2011

Av caandy - 20 april 2011 23:17

Idag har jag börjat på min kaka, resten görs imorgon.

Jag har gjort en egen potatisgratäng, och är väldigt stolt över mig själv!

Sen har jag legat och sovit i 2 timmar för att min kropp inte mår så jävla bra, har fått ligga i fosterställning och gått runt ihop krupen.

Har fortfarande små smärtor , och tanken av att klockan snart slår tolv gör allt värre.

Imorgon ska jag upp runt 7-7.30 för att sedan röra mig till vårdcentralen för att köra igång med det första... känns helt okej, dom sa att det ändå inte skulle vara mindre än 60-70%...

Jag hoppas Lena kan ta sig upp för att sällskapa mig och hålla min hand ifall jag bölar, men jag är en tuff tjej, jag klarar detta. (I suppose...)

Efter det så förtjänar jag lite sömn och vila för att återhämta mig, sen får jag sätta igång med bakning eller annat kul !

Hoppas på och få lite annorlunda sällskap men men what ever.

Ska leta reda på all outfit tills på fredag också, då jag ska jobba!
Känner mig duktig som engagerar mig så mycket åt jobbet!

Efter castingen så ska jag få glänsa lite och bli fotad :)
Tack Jörgen för erbjudandet!


Av caandy - 20 april 2011 17:12

HEJ, VARFÖR SKA VARENDA JÄVEL (NÄSTAN), FRÅGA MIG SAMMA SAK, OCH VARFÖR ÄR JAG FÖR SNÄLL FÖR ATT GÅ DÄRIFRÅN OCH INTE HJÄLPA DOM ELLER LYSSNA?!

GASH JAG GILLAR INTE ENS PERSONEN, OCH VAD FAN SKA JAG SVARA PÅ FRÅGAN, JAG KAN INTE SÄGA "MEN NEJ, SÅ LÄTT ÄR DET INTE, JAG BLABLABLA..." FAN.

JAG FINNS FÖR DE FLESTA, JAG ÄR ÖPPEN OCH FINNS HÄR MEN VARFÖR SKA ALLA INLEDA ETT SAMTAL MED SAMMA JÄVLA FRÅGA :@



ÅHGÖTT OCH SLÄPPA UT ALLT LITE,

FÖR ÖVRIGT ORKAR JAG INTE STÄNGA AV CAPS, MEN JAG LAGAR MAT TILL 5 PERS NÄR VI BARA ÄR 3 ...

EHHEHHE.. JAG MÅR ILLA OCH HAR EN JÄVLA SMÄRTA I MAGEN SOM GÖR ATT JAG TYP HALVT LIGGER NER ....

förresten jag är inte helt blåst och totalt sjuk i huvudet eller onormal.

Everything has a reason, now do I have one.

Av caandy - 20 april 2011 12:33

Lena är på en kort tripp och jag ligger här isolerad och läser broschyrer, hur gammal var jag ?

Ska väl lyfta på röva snart och göra något vettigt, dock är det rätt bra och läsa dessa broschyrer, faktiskt.

Har också legat och kolla på 3-4 episoder av NCIS, och typiskt filmer så ska det alltid vara dotter/son och far drama... Jag ooooorka inte se på sånt.

Hahhah. Nej, nu ska jag ta och duscha.

Och sen kanske jag ska göra klart alla skolarbetena som är försenade, gud vad tråkigt jag är, men jag vet att jag inte kommer göra't ändå.

Men det låter ju lite duktigt ändå..

Det är onsdag... hmm inte många dagar kvar på lovet, på fredag så ska jag upp till Jönköping och vara värdinna och sen ska vi ta lite bilder så jag har fler av den outfit jag inte fick mycket på, det ska bli spännande och träffa/jobba med nya fotografer.

Denna gång har jag ingen Linnea som stöttar mig, så jag får flyga med egna vingar.

Men Lena & Carro kommer ju vara där !

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards