caandy

Alla inlägg den 9 april 2011

Av caandy - 9 april 2011 23:44

Jag har haft en underbar fredag. Dock så var det lite skrik och tårar men det var det värt.

Körde ett stenhårt gymnastikpass, kan säga att det kändes igår kväll och det känns än.

Sen när jag kom hem så låg jag och chillade framför datorn, kollade på 6 episoder OTH.

På kvällen kom goding hem till mig, men jag var små tjurig då så han och Lena gick och åt.

Haha, sen så satt de och snackade skit om mig lite, och vi låg och pratade.

Sen slängde vi ut Lena, hahah packade med henne lite mat också, så hon skulle överleva :)

Vi låg och snackade hela natten typ, glömde självklart kolla på skräckfilm som jag hade bestämt :(
Vaknade upp av att solen sken och sen att det låg ett troll jämte mig :)

Det var underbart!

Nu har jag legat och kollat på fem '24' avsnitt.

Måste få ta det lugnt nu när jag knappt kan röra en fena.

Dumma träningsvärk... Det har varit en lugn lördag och jag hoppas morgon dagen blir lika lugn för då ska jag studa som fan..... eller skriva inlämningar rättare sagt, rätt åt Magnus att han får de 1 dag innan samtalet, så är det när man jävlas med mig :) - Pay back is a bitch !

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards