caandy

Alla inlägg den 5 april 2011

Av caandy - 5 april 2011 18:07

Eftersom Lena älskar clementiner och ständigt visar det för halva Sverige, så vill jag också visa min livs kärlek !
Det tog tid att få ihop en sån bra bild, sen så kom mamma hem med en påse med massa ääääääääääääääälsklingar!
Hon älskar mig!
Sen så har jag gjort cornflakes kakor och snart blir det socker kaka , men innan det blir det spagetti och köttfärsås med massa champinjoner!


 

Av caandy - 5 april 2011 15:51

Godmorgon, God eftermiddag eller vad som är passande att skriva vid denna tidpunkt.

Idag har jag studiedag, och då ska man studa eller...? Ska nog göra det sen om jag orkar :)
Igår var jag och Lena ute på långpromenad* efter att jag och Diddi hade vandrat genom hela Vaggeryd tillsammans och pratat gamla minnen och allt sånt som vi brukat göra.

Förlät henne för att ha puttat mig åt fan så jag    några meter.   

Men måste säga att någon av tjejerna har givit mig ett ytterst fint blåmärke.  Vart går jag inte in på. 
*Jag och Lena var ute och sprang sen så stannade vi lite vid olika lekplatser.

Ja, barnet inom mig fick komma ut lite efter att ha missat så mycket utav barndomen  
Efter att ha kommit hem så somnade jag med alla kläderna på då var klockan runt 8  

Ska bjuda på lite bilder från igår och sen ska jag ut och baka lite gott och sedan hoppas på att få det en aning städat !  
 

 Kommentar till bilderna : Man behöver inte alltid se så snygg ut !

       


Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards