caandy

Alla inlägg den 15 april 2011

Av caandy - 15 april 2011 21:54

Dagen blev inte som planerad, efter lite damp så somnade jag.

Vaknade upp för ett tag sen och avslutade mammas bakning :)
Idag blir det nog bara och ta det lugn, ta en öl eller två och bara slappa.

Har väl inte så mycket att skriva egentligen ..

Jag älskar mina random rubriker ! Men någonstans så finns det en mening med dem.


"I'm missing you so much, I'll see you die tonight
Just so I can get to you before the sun will rise
I know the signs are on and I feel this too
None of that ever seems to matter when I'm holding you"
- You had me at hello.


"Kommer du ihåg vad sakna innebar, kommer du ihåg att man ska hålla sina löften och vad man säger.

Jag tror du bara leker, spelar och inte vet själv vad du gör och inte gör.

Men jag vet att en dag så kommer allt bli bra, och då kommer jag vara den utan en klump i mage och hals. Och du den som lider"

Btw så ska jag ev färga håret i helgen/veckan. Beropå hur det blir hos doktorn.
Blr nog brunt, ljusare eller mörkare det vet jag inte än :)

 

I'm missing you so much, I'll see you die tonight
Just so I can get to you before the sun will rise
I know the signs are on and I feel this too
None of that ever seems to matter when I'm holding you
Av caandy - 15 april 2011 15:36

Haft en stressig morgon, för att jag var tvungen och ta bussen ist...........

Sen fick jag lite gjort på lektionen, efter det var det ett pass Zomba (?).
Har skakat sönder sen kl 11.

Lunchen var inte bättre, åt tills min mage sprack gick som om jag vore gravid eller hade puckelrygg!
Hahah, sen satt vi uppe på infoteket och jag sov jävligt gött!

Varken Lina eller Emma ville väcka mig - Göttt!

Sen stekte vi i solken med skön musik, och jag och emma trallade bort till bussen :)
Ska kanske åka inlines idag, få se om min kropp eller brudarna orkar det !

nu ska jag vila/powernap;a tills Emma hör av sig :)


 "If you can wait till I get home
Then I swear to you
That we can make this last
(La la la)
If you can wait till I get home
Then I swear come tomorrow
This will all be in our past
Well it might before the best"

Likes

Translate

Omröstning

Tycker du min blogg är intressant?
 JA!
 LITE!
 NEJ!
 LÄSER DEN VARJE GÅNG DU UPPDATERAT!

Sök i bloggen!

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender !

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare!

.

Länkar

Länkar.

Blogg listad på Bloggtoppen.se Pinga Frisim

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards